K čemu slouží samoobsluha Moje O2 Family?

  • Změníte zde během chvilky většinu služeb z pohodlí svého domova
  • Naleznete informace ke svému vyúčtování
  • Aktivujete si doplňkové služby k tarifu či nastavíte roaming
  • Dostupnost 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Jakým způsobem se přihlásím do samoobsluhy Moje O2 Family?

Před prvním vstupem do samoobsluhy Moje O2 Family je nutné telefonní číslo zaregistrovat.
Pro registraci potřebujete znát rodné číslo majitele a číslo smlouvy.

Po registraci se do samoobsluhy přihlásíte pomocí Přihlašovacího jména (e-mail) a Hesla. Jako administrátor spravujete celý svůj účet a provádíte v něm změny.

Jednorázové přihlášení přes SMS slouží pouze k náhledu informací o telefonním čísle.

Přihlášením pomocí BankID můžete vstoupit do samoobsluhy Moje O2 Family bez nutnosti provádět registraci. Vstupujete jako administrátor, takže můžete spravovat celý svůj účet a provádět změny. Tento způsob přihlášení nelze použít pro vstup do mobilní Aplikace.

Zapomněl jsem své Přihlašovací jméno do samoobsluhy Moje O2 Family, jak ho obnovím?

Vaše Přihlašovací jméno (e-mail) ověříte po vyplnění formuláře na webových stránkách. Potřebujete k tomu rodné číslo majitele a číslo smlouvy.

Zapomněl jsem své Heslo do samoobsluhy Moje O2 Family, jak ho obnovím?

V případě zapomenutého Hesla využijte tento formulář na webových stránkách. Potřebujete k tomu znát vaše Přihlašovací jméno (e-mail). Po vyplnění potřebných údajů obdržíte e-mailem odkaz pro nastavení nového Hesla.

Co je to BankID?

BankID je zkratka pro bankovní identitu.

Svou bankovní identitu má každý, kdo má založený bankovní účet u některé ze zapojených bank a využívá internetové bankovnictví.

Další informace najdete na o2family.cz/bankid a www.bankid.cz.

Jak se přihlásím pomocí BankID?

Při vstupu do samoobsluhy Moje O2 Family zvolte přihlášení přes BankID.

Následně vyberte ověření prostřednictvím své banky a po přesměrování na její stránky odsouhlaste předání údajů.

Po tomto kroku se dostanete do samoobsluhy Moje O2 Family již jako přihlášený účastník.

Kdo je Administrátor a kdo Uživatel?

Administrátor je každý účastník, který se registroval do samoobsluhy Moje O2 Family a má na služby O2 Family sepsanou platnou smlouvu.

Pokud má administrátor více telefonních čísel na jednom sloučeném vyúčtování, stačí registrace jednoho z čísel a samoobsluha Moje O2 Family automaticky nabídne náhled i na další telefonní čísla. Registrované telefonní číslo je pak administrátorem všech ostatních uživatelů.

Uživatel je osoba využívající služby na daném telefonním čísle. Do samoobsluhy Moje O2 Family se hlásí prostřednictvím SMS a může nahlížet na informace o čísle (nemá oprávnění měnit jeho nastavení).

Můžu změnit své přihlašovací údaje do samoobsluhy Moje O2 Family?

Ano, oba údaje Přihlašovací jméno (e-mail) i Heslo můžete změnit.

  • nejdříve se do samoobsluhy Moje O2 Family přihlaste pod původními přihlašovacími údaji
  • vstupte do nastavení telefonního čísla
  • v záložce „Osobní údaje“ vyberte zrychlenou volbu „Nastavení registrace“
  • zde změňte oba přihlašovací údaje – Přihlašovací jméno (e-mail) i Heslo

Nejde mi vytvořit registraci do samoobsluhy Moje O2 Family, co mám dělat?

Registrace většinou nelze vytvořit z těchto důvodů:

  • Chybně zadané rodné číslo majitele. Ověřte ve smluvní dokumentaci, že majitelem čísla jste vy a že v registraci zadáváte správné rodné číslo.
  • Chybně zadané číslo smlouvy. Každému telefonnímu číslu odpovídá jedinečné číslo smlouvy (dohledáte ho ve vyúčtování). Máte-li více telefonních čísel, ověřte si, že v registraci zadáváte k telefonnímu číslu správné číslo smlouvy.
  • Chybný e-mail. Přihlašovací e-mail nesmí být použitý u jiné registrace. Pokud používáte stejný e-mail s ostatními členy rodiny a oni už na tento e-mail mají registraci vytvořenou, tak musíte pro registraci použít e-mail jiný. Pro přihlášení do internetové samoobsluhy můžete použít jakoukoli e-mailovou adresu.

S registrací vám pomohou operátoři Zákaznické linky 841 117 118.

Chci využívat mobilní Aplikaci. Jak mám postupovat?

1. Nemám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

  • proveďte nejprve registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family
  • poté si stáhněte mobilní Aplikaci
  • přístupové údaje do Aplikace budou shodné s přístupy do samoobsluhy Moje O2 Family

2. Mám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

Mohu mít v Aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Ano, mobilní Aplikace umožňuje mít přihlášeno více zákaznických účtů zároveň. Musíte však mít nastavené stejné přihlašovací údaje pro všechny zákazníky, ke kterým chcete přistupovat.

Jsou povoleny různé kombinace zákaznických účtů:

  • služby O2 pod značkou O2 Family
  • další služby O2 s pravidelnou měsíční platbou
  • předplacená služba O2 (kredit)

V mobilní Aplikaci vidím špatná nebo chybná data.

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.

Nevím si rady. Jak mám postupovat?

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.