Jednoduché
Jednoduché

Vstup do Moje O2 Family
údaji do vašeho
internetového bankovnictví

Rychlé
Rychlé

Správa čísel bez
nutnosti registrace
v Moje O2 Family

Bezpečné
Bezpečné

Ověření, které
provádí přímo
vaše banka

Bezpečné
Ověřené

Ověřený podpis smlouvy,
bez zbytečného
papírování

Co je bankovní identita a jak ji získat?

Svou bankovní identitu už máte. Jedná se totiž o vaše přístupové údaje, kterými se přihlašujete do internetového bankovnictví u své banky.

Které banky vám umožní elektronický podpis smlouvy a vstup do Moje O2 Family?

Časté dotazy

Jak se přihlásit do samoobsluhy Moje O2 Family přes BankID?

Při vstupu do samoobsluhy Moje O2 Family zvolte přihlášení přes BankID.

Následně vyberte ověření prostřednictvím své banky a po přesměrování na její stránky odsouhlaste předání údajů.

Po tomto kroku se dostanete do samoobsluhy Moje O2 Family již jako přihlášený účastník.

Vyzkoušejte si zde, zda vám bankovní identita funguje.

Kde a jak si bankovní identitu vytvořím?

BankID už máte, pokud používáte online bankovnictví u jedné ze zapojených bank. Nemusíte vůbec nic instalovat ani si pamatovat další přihlašovací údaje. Pouze v některých případech je nutné bankovní identitu aktivovat (např. pokud byl váš účet zřízen identifikací korunovou platbou). V takovém případě se prosím obraťte přímo na svou banku.

Proč mít a využívat bankovní identitu?

Bankovní identita BankID slouží k ověření vaší totožnosti, proto ji můžete využít pro podpis nové smlouvy nebo k přihlášení do samoobsluhy Moje O2 Family.

Podpis smlouvy s využitím BankID zajistí jednoznačné prokázání vaší totožnosti.

Pro vstup do samoobsluhy Moje O2 Family jste si doposud museli vytvořit registraci a pamatovat si přihlašovací údaje.

Nyní stačí pouze kliknout na tlačítko BankID a vaše požadavky vyřešíte stejně jednoduše a bezpečně jako u své banky.

Co je a k čemu slouží podpis smlouvy přes BankID?

Jde o ověřený elektronický podpis vaší smlouvy. U takto provedeného podpisu je možné zpětně doložit, že je dokument podepsaný právě vámi. A to proto, že vás banka už dříve fyzicky ověřila (tzv. ztotožnila).

Je využívání bankovní identity bezpečné?

Využívání BankID je velmi bezpečné, protože ji poskytují samy banky.

Samotné ověření probíhá v prostředí banky. Kromě zadání uživatelského jména a hesla úkon potvrzujete mobilním klíčem nebo kódem z SMS zprávy. Přihlašovací údaje vidíte jen vy a vaše banka. O2 Family k nim nemá přístup.

Nedojde při využívání bankovní identity k úniku mých údajů?

Ne, předání vašich osobních údajů po technické stránce probíhá podobně jako posílání peněz z banky na vybraný účet.

Přihlásíte se do bankovního prostředí a dáte pokyn, aby banka odeslala vaše data O2 Family, a to jen ty údaje, které odsouhlasíte (např. ty, které jsou nezbytné k přihlášeni do samoobsluhy Moje O2 Family nebo uzavření smlouvy).

Vaše banka nevidí, za jakým účelem to dělá a O2 Family se nikdy nedostane k vašemu bankovnímu účtu.

Kolik mě využívání bankovní identity stojí?

Jako uživatel máte bankovní identitu zcela zdarma.

Kterou bankovní identitu mám využívat, pokud mám účty u více bank?

Můžete využívat kteroukoli svou bankovní identitu, pokud ji máte u více bank.

V praxi to funguje tak, že kliknete při přihlášení na tlačítko „BankID“ a poté si sami vyberete, kterou ze svých bankovních identit využijete pro své ověření.

Jak mám postupovat, pokud mi bankovní identita nefunguje?

Obraťte se na banku, jejíž bankovní identitu využíváte.