Jaké požadavky vyřídím v Hlasové samoobsluze?

V Hlasové samoobsluze vyřešíte tyto požadavky:

VYÚČTOVÁNÍ

  • ověření, zda jsou vaše faktury uhrazeny
  • informace k zaplacení neuhrazených faktur
  • zaslání kopie již vystavené faktury

ROAMING (volání v zahraničí)

  • ověření nastavení roamingového tarifu
  • aktivace či roamingového tarifu

BLOKACE SIM

  • blokace SIM karty z důvodu ztráty/krádeže a možnost zaslání nové SIM*

PUK KÓD

  • Zaslání PUK kódu SMS zprávou*
  • Zaslání PUK kódu e-mailem

*Vyřízení požadavku je podmíněno zadáním telefonního čísla, rodného čísla jeho majitele a čísla smlouvy.

Je volání do Hlasové samoobsluhy zpoplatněno?

Hlasová samoobsluha 800 117 118 je zcela zdarma. Zde vyřídíte své požadavky 24 hodin denně.

Co budu potřebovat k vyřešení mého požadavku v Hlasové samoobsluze?

Bezplatná linka pro Hlasovou samoobsluhu je 800 117 118 a pro určité změny budete potřebovat kvůli zabezpečení vaše heslo pro komunikaci a telefonní číslo, které chcete řešit.