Jaké požadavky vyřídím v Hlasové samoobsluze?
V Hlasové samoobsluze vyřešíte tyto požadavky:
VYÚČTOVÁNÍ
- ověření, zda jsou vaše faktury uhrazeny
- informace k zaplacení neuhrazených faktur
- zaslání kopie již vystavené faktury
ROAMING (volání v zahraničí)
- ověření nastavení roamingového tarifu
- aktivace či roamingového tarifu
BLOKACE SIM
- blokace SIM karty z důvodu ztráty/krádeže a možnost zaslání nové SIM*
PUK KÓD
- Zaslání PUK kódu SMS zprávou*
- Zaslání PUK kódu e-mailem
*Vyřízení požadavku je podmíněno zadáním telefonního čísla, rodného čísla jeho majitele a čísla smlouvy.
Je volání do Hlasové samoobsluhy zpoplatněno?
Hlasová samoobsluha 800 117 118 je zcela zdarma. Zde vyřídíte své požadavky 24 hodin denně.
Co budu potřebovat k vyřešení mého požadavku v Hlasové samoobsluze?
Bezplatná linka pro Hlasovou samoobsluhu je 800 117 118 a pro určité změny budete potřebovat kvůli zabezpečení vaše heslo pro komunikaci a telefonní číslo, které chcete řešit.