Jak nastavím službu Internet v mobilu v mém telefonu?

Telefon zakoupený v ČR by měl být již přednastaven. V opačném případě odešlete SMS ve tvaru INTERNET na číslo 999 555. Následně obdržíte SMS, která automaticky nastaví váš telefon. Pro ruční nastavení konkrétního telefonu navštivte www.techzona.cz.

Jak si mohu aktivovat/deaktivovat službu Internet v mobilu?

Aktivaci i deaktivaci Internetu v mobilu lze provést prostřednictvím:

  • Moje O2 Family: v menu zvolte Nastavení tarifu a služeb, dále Internet v mobilu
  • SMS: odešlete aktivační SMS ve tvaru AKTIVUJmezeraIVMobjem dat (př.: AKTIVUJ IVM200) a odešlete na číslo 720 013 012. Tvar deaktivační SMS je DEAKTIVUJmezeraIVMobjem dat (př.: DEAKTIVUJ IVM200)
  • zákaznické linky 841 117 118

Co je to FUP, kde zjistím aktuální stav?

FUP je objemový limit stažených dat. Na vyčerpání 80 % vašeho objemu dat vás upozorníme SMS zprávou. Dále můžete aktuální stav sledovat pomocí vašeho mobilního telefonu. Počítá se vždy od prvního dne vašeho zúčtovacího období. Nezapomeňte si v tento den vynulovat čítač dat ve svém přístroji. Aktuální čerpání objemu dat si také můžete ověřit na zákaznické lince 841 117 118, v Moje O2 Family nebo prostřednictvím SMS ve tvaru DATA odeslat na 720 013 012.

Data opakovaně vyčerpám před koncem zúčtovacího období. Jak mohu navýšit?

Pokud vám stávající objem dat nestačí, jednoduše si aktivujte službu s vyšším objemem dat. Pokud se vaše spotřeba dat v zúčtovacím období mění, zapojte si automatickou obnovu dat. Ta vám umožní navýšit objem dat 3x automaticky, 4. a další obnova proběhne jen s vaším souhlasem. Průběžně vás budeme informovat ve chvíli, kdy vyčerpáte 80 % a následně 100 % svého datového objemu, tedy spotřebu bude mít pod kontrolou.

Jak funguje Mobilní internet a kde si jej mohu aktivovat?

Mobilní internet poskytuje flexibilní připojení pro váš notebook či tablet. Služba běží na samostatné SIM kartě, proto ji lze aktivovat pouze zadáním nové objednávky na stránkách www.o2family.cz nebo prostřednictvím zákaznické linky.

Kdy a jak si mohu změnit tarif?

Tarif je možné měnit jednou za zúčtovací období.

Na faktuře pak dohledáte oba tarify rozúčtované poměrnou částí za tu dobu, co byly v daném zúčtovacím období využívány.

Změna tarifu proběhne do 2 dnů od chvíle jeho aktivace, většinou to bývá nastaveno okamžitě.

O změně tarifu budete vždy informován formou SMS a pomocí Dodatku v e-mailu.

Navýšit tarif (nastavit tarif s větším cenovým poplatkem) můžete:

  • V samoobsluze Moje O2 Family
  • V mobilní aplikaci Moje O2
  • Telefonicky na zákaznické lince 841 117 118

Snížit tarif (nastavit tarif s nižším cenovým poplatkem) je možné pouze přes zákaznickou linku 841 117 118.

Snížit tarif jde pouze v případě, pokud na čísle není využita žádná Speciální nabídka.

Jak zruším a aktivuji hlasovou schránku?

Pro zrušení hlasové schránky zadejte do telefonu kód ##002# a vytočte jako hovor. Hlasová schránka bude obratem zrušena. V opačném případě restartujte svůj mobilní telefon.

Aktivaci hlasové schránky zadejte kódem **004*602999999# a vytočte jako hovor. Hlasová schránka bude obratem aktivována. Další úpravy nastavení můžete udělat v hlasovém menu po zavolání na *99.

Co je Signalizace příchozího hovoru a jak ji mohu nastavit?

Služba Signalizace příchozího hovoru vás během telefonování upozorní na další příchozí hovor. Svůj první hovor nemusíte ukončit, ale můžete jej přidržet a přijmout druhého volajícího a podle potřeby mezi oběma přepínat. Tato služba je zdarma.

Pokud si ji přejete aktivovat, je nutné zrušit hlasovou schránku (viz výše) a následně nastavit tuto službu odesláním kódu *43# jako hovor z daného telefonního čísla. Službu lze deaktivovat odesláním kódu #43#.

K čemu využiji službu O2 spojovatelka?

Pokud v síti O2 voláte na obsazené číslo, služba O2 spojovatelka vás upozorní na to, že volané číslo je již volné a nabídne okamžité spojení. Službu si lze aktivovat na zákaznické lince.

Známý mi poslal MMS, ale nezobrazila se. Co mám dělat?

Některé mobilní telefony vyžadují pro příjem a odesílání MMS zpráv povolené datové služby. Kontrolujte, zda nemáte na svém telefonu zablokované datové přenosy. Automatické nastavení provedete odesláním SMS ve tvaru MMS, kterou odešlete na číslo 999 555. Pro ruční nastavení konkrétního telefonu navštivte www.techzona.cz. Aktivace služby je zdarma.

Co jsou platební transakce a mohu je na svém čísle využívat?

Platební transakce jsou služby třetích stran, které neposkytuje O2. Mezi tyto služby patří například stahování hudby, videa, hlasovaní v TV, jízdenky MHD, dárcovské SMS, volaní na audiotexové linky s předčíslím 90x. Detailní přehled služeb vč. užitečných informací naleznete zde.

Jak mohu aktivovat/blokovat platební transakce?

Pro aktivaci/blokaci transakcí využijte samoobsluhu Moje O2 Family.

Jak zablokuji mezinárodní volání?

Mezinárodní volání (volání z ČR na zahraniční číslo) je možné blokovat na zákaznické lince.

Jaké je výchozí nastavení služeb na SIM kartě?

Standardně jsou služby na SIM kartě nastaveny následovně:

Hlasový tarif:
AKTIVNÍ SLUŽBY
Hlasová služba, SMS, MMS, Data v ČR, Obnovení objemu dat, Roaming, Mezinárodní volání a SMS, m-platby,
Premium SMS, Zmeškané hovory, O2 Na příjmu
BLOKOVANÉ SLUŽBY - aktivace na žádost
Roaming data mimo EU a země zóny TOP Svět, audiotex, DMS

Datový tarif:
AKTIVNÍ SLUŽBY
Data v ČR, Obnovení objemu dat
BLOKOVANÉ SLUŽBY - aktivace na žádost
Roaming data mimo EU a země zóny TOP Svět

Data v EU je možné využít za předpokladu aktivace roamingového balíčku Svět Basic. Souběžně musí být aktivní služba Roaming data. Roaming (provoz v zahraničí) je nastaven při uzavření objednávky.

Co potřebujete pro Wi-FI volání?

  1. Pořiďte si telefon, který podporuje volání přes Wi-Fi.
  2. Zkontrolujte, jestli používáte USIM – SIM kartu, která podporuje LTE.
  3. Zkontrolujte, jestli máte ve svém mobilu aktualizovaný firmware.
  4. V nastavení svého telefonu zapněte možnost Wi-Fi volání.

Jak si nastavím e-mail?

Pokud chcete zprovoznit na vašem datovém připojení e-mailového klienta, je potřeba nastavit server příchozí a odchozí pošty.

Pro příchozí poštu se nejběžněji používají internetové protokoly POP3 a IMAP, pro odchozí poštu je to protokol SMTP. Údaje pro příchozí i odchozí server získáte u svého poskytovatele e-mailu.

Nastavení nejčastěji používaných mailových poskytovatelů v ČR: