Moje O2 vždy po ruce

Nastavte si služby O2 Family,
ať už jste kdekoliv.

Chci do aplikace

Co umí aplikace Moje O2

Přehled o čerpání služeb

V mobilu si kdykoliv zkontrolujete, kolik dat a volných minut zbývá vám nebo celé vaší rodině.

Platby a vyúčtování

Faktury máte vždy po ruce.
A to až 6 měsíců zpětně.

Rychlý nákup a nastavení služeb

Dokup dat, změna tarifu nebo pořízení nové služby – vše si snadno nastavíte sami.

Stáhněte si aplikaci Moje O2 do mobilu

Stáhněte si aplikaci Moje O2 do mobilu

S mobilní aplikací Moje O2 v telefonu máte samoobsluhu stále při sobě. Hlídejte si spotřebu dat, volných minut a buďte stále v obraze.

Pro používání aplikace je nezbytné mít aktivní účet ve webové samoobsluze Moje O2 Family. Pokud ho ještě nemáte, vytvořte si ho zde.

Časté dotazy

Chci využívat novou mobilní aplikaci. Jak mám postupovat?

1. Nemám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

  • proveďte nejprve registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family
  • nainstalujte si mobilní Aplikaci
  • přístupové údaje do Aplikace budou shodné s přístupy do Moje O2 Family

2. Mám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

3. Chci novou mobilní Aplikaci. Instalace té současné proběhla před 25. 11. 2020.

Mohu mít v aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Ano, mobilní aplikace umožňuje mít přihlášeno více zákaznických účtů zároveň. Musíte však mít nastavené stejné přihlašovací údaje pro všechny zákazníky, ke kterým chcete přistupovat.

Jsou povoleny různé kombinace zákaznických účtů:

  • služby O2 Family
  • služby O2 s pravidelnou měsíční platbou
  • předplacená služba O2 (kredit)

Jak se zaregistruji do webové samoobsluhy Moje O2 Family?

Před prvním vstupem do samoobsluhy Moje O2 Family je nutné provést registraci. V registraci vyplníte údaje ověřující majitele smlouvy a doplňující údaje. Po úspěšné registraci se do samoobsluhy přihlásíte pomocí Uživatelského jména (e-mail) a hesla. Jako administrátor spravujete celý svůj účet a provádíte v něm změny.

Jednorázové přihlášení přes SMS slouží pouze k náhledu informací o telefonním čísle.

Jak obnovím přihlašovací jméno do samoobsluhy Moje O2 Family?

Pro obnovení svého přihlašovacího jména do Moje O2 Family vyplňte a odešlete tento formulář.

Jak obnovím zapomenuté heslo do samoobsluhy Moje O2 Family?

V případě zapomenutého hesla využijte formulář na webových stránkách. Po vyplnění potřebných údajů obdržíte e-mailem odkaz pro nastavení nového hesla.

Kdo je Administrátor a kdo Uživatel?

Administrátor je každý účastník, který se registroval do samoobsluhy Moje O2 Family a má se společností O2 Family sepsanou platnou smlouvu.

Pokud má administrátor více telefonních čísel na jednom sloučeném vyúčtování, stačí registrace jednoho z čísel a samoobsluha Moje O2 Family automaticky nabídne náhled i na další telefonní čísla. Registrované telefonní číslo je pak administrátorem všech ostatních uživatelů.

Uživatel je osoba využívající služby na daném telefonním čísle. Do samoobsluhy Moje O2 Family se hlásí prostřednictvím SMS a může nahlížet na informace o čísle (nemá oprávnění měnit jeho nastavení).

Nová mobilní aplikace mi nejde stáhnout na zařízení Huawei bez Google Play.

Mobilní aplikace je zatím dostupná ke stažení pouze v Google Play a AppStore. Na verzi pro Huawei AppGallery intenzivně pracujeme.

V mobilní aplikaci vidím špatná nebo chybná data.

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.

Nevím si rady. Jak mám postupovat?

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.