Co se stane, když ukončím pracovní poměr u zaměstnavatele, jehož zaměstnanecký program využívám?

Tarif i cena vám budou ponechány beze změny do konce závazku. O jeho vypršení a dalším postupu vás budeme informovat prostřednictvím vyúčtování.

Jaké podmínky platí pro prodloužení délky smluvního vztahu?

Po expiraci smlouvy sjednané na dobu určitou smluvní vztah nadále trvá a účastník platí za využité služby stejné poplatky jako dosud, tedy bez jakéhokoli cenového navýšení.

Jak mohu ukončit smlouvu na služby O2 Family?

Účastník, který je fyzickou osobou, může smlouvu vypovědět bez uvedení důvodu s výpovědní lhůtou 30 dnů. Je-li účastník právnickou osobou, pak může smlouvu na dobu určitou vypovědět pouze dohodou s O2 (zajišťuje tým O2 Family). Smluvní pokuta za předčasné ukončení smlouvy na dobu určitou je upravena Všeobecnými podmínkami O2 Family.

Pro převod čísla k jinému poskytovateli budete potřebovat Ověřovací kód účastníka (OKU) nebo ČVOP (Číslo výpovědi opouštěného poskytovatele služby), který nahlásíte novému poskytovateli.

Budete-li chtít zažádat o ukončení poskytování služeb (zrušení čísla nebo převod čísla k jinému poskytovateli), obraťte se prosím na zákaznickou linku O2 Family 841 117 118.

Jaké jsou podmínky pro uplatnění státního příspěvku pro tělesně postižené osoby a osoby s nízkými příjmy?

Detailní podmínky najdete na této stránce.