Komu jsou služby Linky pro neslyšící a nevidomé určeny (LNN)?

Linka je provozována společností O2 a je určena lidem se sluchovým a zrakovým postižením, kterým pomáhá komunikovat s okolním světem prostřednictvím různých technologií.

Umožňuje jim tak řešit záležitosti denní potřeby – kontaktování lékaře/servisu, vyhledání čísla nebo třeba předání soukromého sdělení.

LNN nenahrazuje zákaznickou linku O2 Family, tj. nebude sdělovat detail nastavení služeb, realizovat změny nebo zadávat aktivaci/portaci.

Linka je určena pouze pro zákazníky, kteří využívají některou z telekomunikačních služeb O2 nebo O2 Family.

Přesné informace o fungování linky naleznete na stránce https://www.o2linkaproneslysici.cz/.

Je služba LNN zpoplatněna a v jakém čase je dostupná?

LNN 800 142 142 je pro registrované zcela zdarma.

Dostupná je od pondělí do pátku mezi 7:00 a 19:00. O víkendu a o svátcích pak mezi 8:00 a 18:00.

Je k využívání LNN potřeba registrace?

Ano, je potřeba vyplnění registračního formuláře a doložení kopie průkazu ZTP nebo ZTP/P, nebo rozhodnutí úřadu práce o přiznání průkazu ZTP nebo ZTP/P, nebo potvrzení odborného lékaře o ztrátě sluchu nebo zraku.