Jak odměna funguje?

  1. Využíváte služby O2 Family nebo O2 nejmíň za 600 Kč měsíčně a platíte je z účtu u Air Bank

    Ve vyúčtování O2 Family nebo O2 za mobilní tarif, internet na doma nebo O2 TV platíte měsíčně min. 600 Kč, a to ze svého účtu u Air Bank. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah nebo splátky zařízení placené na vyúčtování se nezapočítávají.

  2. Máte běžný účet u Air Bank, na který vám přijde aspoň 10 000 Kč měsíčně

    Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet u Air Bank, ze kterého platíte vyúčtování za služby O2 Family nebo O2, přijde aspoň 10 000 korun. Za příchozí se nepovažuje platba mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

  3. Aktivujete si nabídku v O2 Radostech

    Pokud máte účet u Air Bank a využíváte služby O2 Family nebo O2, můžete si nabídku sami aktivovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2. Zapnout si ji můžete taky v aplikaci My Air nebo v internetovém bankovnictví Air Bank, návod najdete zde.

  4. S aktivací vám pomůžeme ve vybraných O2 Prodejnách

    Pokud internetové bankovnictví nemáte, rádi vám s aktivací
    pomůžeme v některé z našich vybraných prodejen. Jejich seznam najdete tady.

  5. A to je všechno!

    V sekci O2 Radosti aplikace Moje O2 si můžete zkontrolovat, jestli jste splnili všechny kroky pro získání odměny. Odměnu dostanete na svůj účet u Air Bank v půlce následujícího měsíce.

Pořiďte si služby O2 Family nebo O2

Mobilní tarify

Vyberte si z nabídky našich
tarifů a připojte se k nejrychlejší
síti 5G v Česku.

Internet

Pořiďte si stabilní O2 Internet.
Nabízíme optické, pevné
i bezdrátové připojení.

O2 TV

Nová O2 TV přináší vylepšené
funkce. Vyberte si tarif nebo
balíček podle vlastních představ.

Založte si účet u Air Bank a získejte 300 Kč

Založte si účet u Air Bank a získejte 300 Kč

  • vedení účtu zdarma a bez podmínek
  • výběry z více než 2 000 bankomatů zdarma
  • výhodný úrok na spořicím účtu
  • mobilní aplikace My Air
  • program Odměny za placení se slevami od 2 do 30 %

Založit účet

Podmínky získání odměny

Podrobné podmínky akce

Pravidla věrnostního klubu

Tato pravidla popisují podmínky věrnostního klubu, ve kterém můžete jako jeho člen získávat odměny a další výhody od Air Bank a.s., O2 Czech Republic a.s. nebo od jiných partnerů ze skupiny PPF, kteří se do klubu zapojí. Zároveň vám jako členům klubu dokážeme dát jednoduše vědět, jaké odměny a výhody jsou zrovna v nabídce a jak by vám mohly zpříjemnit život. V následujícím textu se dozvíte, jak přesně to celé funguje a jaká pravidla v klubu platí.

Už jen dodáme, že pro společnosti v klubu budeme pro přehlednost používat krátké názvy Air Bank a O2, a můžeme se do toho pustit.

Jak se stát členem klubu

Pokud ještě nejste klientem Air Bank, do klubu jednoduše vstoupíte přes mobilní aplikaci My Air. Stačí přes ni načíst v prodejně O2 speciální QR kód, který vám ukáže pracovník O2, a podepsat s Air Bank novou rámcovou smlouvu pro nepodnikatele. I to zvládnete raz dva v aplikaci.

Pokud už klientem Air Bank jste a máte podepsanou rámcovou smlouvu pro nepodnikatele, do klubu můžete vstoupit hned několika způsoby:

  1. Přes speciální QR kód, který vám v prodejně O2 ukáže její pracovník. Stačí kód načíst v aplikaci My Air a potvrdit nám, že máte zájem získávat odměny.
  2. Přímo ve své mobilní aplikaci My Air nebo v internetovém bankovnictví. Tam nám zájem o získávání odměn jednoduše potvrdíte v nastavení.
  3. A pokud vám to nabídneme, můžete do klubu vstoupit v rámci nahrávaného telefonického hovoru s Air Bank nebo O2. Stačí váš souhlas a je to.

Je možné, že časem půjde do klubu vstoupit i nějak jinak. Například z uživatelského prostředí O2 nebo jiného partnera, který se do klubu zapojí. To pak do těchto pravidel hned doplníme.

Jak získáte odměnu 300 Kč za placení služeb O2 z účtu u Air Bank

Tuto odměnu můžete získat každý kalendářní měsíc. Stačí platit vyúčtování od O2 z účtu, který máte u Air Bank. Je ale potřeba splnit ještě pár podmínek.

  1. Budete členem klubu. To dá rozum, ale prý se to musí i jasně napsat.
  2. Měsíční vyúčtování za služby O2 zaplatíte včas a v plné výši. Jestli to bude inkasem, převodem, nebo platební kartou, to už je na vás.
  3. Platba nebo platby odejdou v daném kalendářním měsíci ve prospěch O2 z nepodnikatelského účtu vedeného na vaše jméno.
  4. Služby O2, které v rámci vyúčtování zaplatíte, budete mít sjednané přímo vy a nebudou to služby, které využíváte pro své podnikání.
  5. Za kalendářní měsíc zaplatíte za všechna svá vyúčtování u O2 dohromady alespoň 600 Kč včetně DPH. Do této částky se ale počítají jen vybrané služby elektronických komunikací. Nebojte, hned si řekneme, co se pod tím tajemným termínem skrývá.

    — Do těch 600 Kč, které potřebujete k získání odměny, se počítají platby za tarify služeb Mobilní volání, Volání z pevné a Internet v pevném místě, Mobilní internet s tarifem Internet Optimal Air, a navíc ještě platby za O2 TV a O2 TV Air. K tomu si můžete připočíst i následující věci navíc: datové balíčky, balíčky volných minut nebo SMS a balíčky Chytré volání do zahraničí, Top Svět, Kino, Svět, Voyo, Rodinné sledování, O2 Security a Pevná IP adresa. Abychom věděli, kolik tyto služby nebo balíčky stojí a co do nich spadá, budeme se řídit ceníkem základních služeb O2, který si můžete kdykoliv prohlédnout na stránkách O2.

    — K získání odměny vám naopak nepomohou platby za předplacené služby, tedy například předplacené karty s kreditem nebo předplacené tarify O2 TV, a nepočítají se ani služby nebo zboží třetích stran, jako jsou třeba SMS jízdenky. Mezi platby za elektronickou komunikaci logicky nepatří ani platby za zařízení, jako jsou telefony nebo modemy. A je jedno, jestli si je pronajímáte, kupujete na splátky, nebo platíte jednorázově. Nepočítá se ale ani digitální obsah jako e-knihy, online filmy a podobně, stejně jako pojištění, platby za softwarové nebo cloudové služby nebo jakékoliv provozní poplatky.
  6. A nakonec je potřeba, aby vám ve stejném měsíci, kdy platíte vyúčtování O2, přišlo na vaše účty u Air Bank celkem alespoň 10 000 Kč. Platby na podnikatelské účty vám do toho bohužel započítat nemůžeme. A pochopitelně se nepočítá ani to, když si peníze převádíte mezi vlastními účty u Air Bank, když od nás dostanete peníze z půjčky nebo hypotéky anebo když prodáte nějaké investice, které u nás máte.

Kdy a jak vám odměnu 300 Kč za placení služeb O2 z účtu u Air Bank pošleme

Na odměnu se vám z 50 % skládá Air Bank a z 50 % O2 (u O2 jde o slevu z jejich služeb), ale pošleme vám ji jako jednu platbu na váš hlavní účet v Air Bank, kde ji najdete normálně mezi příchozími platbami. Většinou to stihneme do půlky následujícího měsíce. Pro milovníky přesných termínů dodáme, že to uděláme nejpozději 20. den po skončení kalendářního měsíce, ve kterém jste splnili všechny podmínky těchto pravidel. A jistě vás nepřekvapí, že za jeden kalendářní měsíc vám odměnu pošleme jen jednou.

Jak to bude s dalšími odměnami a výhodami díky členství v klubu

Díky členství v klubu můžete získat i jiné odměny nebo výhody. A to přímo od nás, od O2 nebo i od dalších partnerů, kteří se do klubu zapojí. Jakmile budou k mání, zpřístupníme vám je v mobilním bankovnictví nebo v samoobsluze Moje O2, případně na podobném místě u zapojeného partnera, pokud už budete jeho klienty. Je pravděpodobné, že abychom vám mohli nové odměny a výhody nabídnout, budete muset využívat služby alespoň dvou společností, které jsou do klubu zapojené.

Odměnami a výhodami mohou být zejména slevy na služby Air Bank, O2 a dalších zapojených partnerů, případně i jiných společností. A samozřejmě také slevy na jejich zboží anebo nějaká úplně jiná zvýhodnění. Odměny i výhody pak mohou být jednorázové, dlouhodobé, časově omezené i neomezené. Jako výhodu vám můžeme nabídnout i nějakou jedinečnou technickou vychytávku, která vám zjednoduší využívání našich služeb nebo služeb partnerů klubu, anebo třeba ještě lepší klientský servis.

To, jak přesně budou jednotlivé odměny nebo výhody fungovat, se dozvíte v jejich podrobném popisu, stejně jako to, jak je získáte. Je možné, že některé odměny a výhody si budete muset aktivovat, případně splnit nějaké další podmínky.
To všechno se dozvíte i v mobilním bankovnictví, případně v samoobsluze Moje O2 nebo na podobném místě u zapojeného partnera.

Jednotlivé odměny a výhody, které klub nabízí, můžeme průběžně měnit, doplňovat nebo odebírat. Stejně tak můžeme průběžně měnit i podmínky, za kterých je získáte.

Kdy o nárok na odměnu nebo výhodu můžete přijít

Nejčastěji můžete o odměnu nebo výhodu přijít, když budete nám, O2 nebo jinému zapojenému partnerovi dlužit nějaké peníze. Pokud k tomu navíc porušíte nějaké smluvní ujednání, můžeme vám ji zrušit napořád. To platí i v případě, že v rozporu s dobrými mravy obejdete tato pravidla nebo odměny a výhody nějak zneužijete. V těchto případech vás můžeme i vyloučit z klubu.

Kdy členství zaniká

Zatím je to jednoduché: členství v klubu vám zanikne, když přestanete být klientem Air Bank. A to nejdříve, jak to půjde.

Členství můžete samozřejmě ukončit i vy. Stačí nám jasně sdělit, že si to přejete. I v tomto případě vaše členství ukončíme nejrychleji, jak to bude možné, nejpozději pak 30 dnů od okamžiku, kdy nás o ukončení požádáte.

Může se stát, že pravidla pro zánik členství změníme. Až se to stane, vaše členství zanikne 30. den od chvíle, kdy přestanete být klientem Air Bank, O2 i všech partnerů, kteří budou do klubu zapojení. To znamená, že když přestanete být naším klientem, ale zůstanete klientem O2 nebo zapojeného partnera, členství vám nezanikne. O téhle změně vám každopádně dáme případně vědět mailem, a to minimálně 30 dnů předem.

Zapojení partneři

Seznam všech partnerů, kteří jsou do klubu právě zapojení, samozřejmě kromě Air Bank a O2, najdete na www.airbank.cz a www.o2.cz. Partneři se mohou průběžně měnit a o každém chystaném rozšíření klubu vám dáme vědět alespoň 30 dnů předem. Uděláme to mailem na kontaktní mailovou adresu, kterou u vás máme uvedenou. Pokud budete členem klubu, ale ne naším klientem, dá vám o rozšíření vědět O2 nebo zapojený partner. I oni to udělají přes kontaktní mail, který u vás budou mít uvedený.

Jak je to s vašimi osobními údaji

Abychom my, O2 nebo zapojení partneři mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky pro získávání odměn a výhod, musíme mezi sebou sdílet některé vaše údaje. Je to potřeba i proto, aby vám kdokoliv z nás mohl dát včas vědět o nových odměnách a výhodách nebo o změnách u těch stávajících. Konkrétně mezi sebou sdílíme vaše jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, telefonní číslo, mailovou adresu, čísla a typy dokladů, případně uživatelské jméno, které používáte u zapojeného partnera. Sdílíme spolu také informace o tom, jestli plníte podmínky pro získávání odměn a výhod. A samozřejmě i informace o stavu služeb, které s jejich získáváním souvisí.

Údaje budeme my, O2 a zapojení partneři zpracovávat jako společní správci osobních údajů. Když vaše členství v klubu skončí, zmíněné údaje si pro jistotu ponecháme ještě po dobu tří let. Právníci říkají, že je to z důvodu oprávněných zájmů za účelem ochrany právních nároků. Po uplynutí tří let pak všechny údaje smažeme.

Na tom, jak se zpracovávají osobní údaje při poskytování našich služeb, služeb O2 nebo služeb zapojených partnerů, se jinak nic nemění. A nemění se ani vaše práva, která se zpracováním osobních údajů souvisí, ani to, jak je můžete uplatnit.

Jak vám budeme dávat vědět o odměnách a výhodách

Dokud budete v našem klubu, můžeme vám my, O2 nebo zapojení partneři dávat vědět o odměnách a výhodách, které pro vás máme. Například vám můžeme zavolat nebo napsat mailem, jakou výhodu můžete u O2 nebo jiných zapojených partnerů získat. Stejně tak vám o tom může dát vědět O2 nebo zapojení partneři. Když o podobné informace nebudete stát, stačí nám poslat zprávu v našem internetového nebo mobilním bankovnictví. Napište do ní prosím „Ukončení marketingu v klubu“. Až vám to umožníme, budete si moci tyto zprávy vypnout i nějak jednodušeji. Jakmile to půjde, dáme vám vědět mailem, a to s předstihem nejméně 30 dnů.

Pokud budete chtít od O2 více informací o jejich službách, které souvisí s plněním podmínek věrnostního klubu, nebo ohledně dalších výhod, které u nich můžete čerpat, rádi jim předáme vaše telefonní číslo. Stačí, když nás o to požádáte. Oni vám pak co nejdříve zavolají a všechno vysvětí. V případě, že vás lidé z O2 na telefonu nezastihnou a vy se jim nepřipomenete, O2 vaše jméno a telefonní číslo smaže do 30 dní od chvíle, kdy jsme je předali.

Ještě pár formalit

Vstupem do věrnostního klubu zaniká vaše případná účast v marketingové akci, do které bylo možné vstoupit do 27. 9. 2023 a na jejímž základě jste mohli doposud jako klient Air Bank a O2 získávat odměnu 300 Kč. Stejnou odměnu můžete po vstupu do věrnostního klubu jako jeho člen získávat pouze dle těchto pravidel.

Pokud z odměn a výhod plynou nějaké daňové povinnosti, jejich splnění je jen na vás. Tak už to prostě s daněmi chodí.

Tato pravidla můžeme průběžně měnit. Když k tomu dojde a změna pro vás nebude výhodná, oznámíme vám to nejméně 30 dnů předem. Pokud se změnou nebudete souhlasit, můžete své členství v klubu samozřejmě zrušit. Jako změnu do pravidel zaneseme i to, když odměny a výhody přestaneme poskytovat úplně nebo upravíme podmínky, za kterých se získávají.

Pokud změna pravidel nebude mít vliv na to, jak odměny a výhody získáváte, například když rozšíříme možnosti, jak vstoupit do klubu, nemusíme vám ji předem oznamovat. To samé platí pro změny, které pro vás budou výhodné, právně řečeno, když půjde o změny výlučně ve váš prospěch.

Kdykoliv to budete potřebovat, můžete si stáhnout aktuální verzi pravidel v PDF. Měla by být ale stejná jako text na této stránce.

Tato pravidla jsou platná a účinná od 11. 1. 2024.

Kdy mi na účet přijde odměna?

Pokud v daném měsíci splníte všechny podmínky, odměnu na vašem účtu u Air Bank očekávejte k 15. dni následujícího měsíce. Podmínkami jsou:

  • účet u Air Bank s měsíčním příjmem plateb minimální hodnoty 10 000 Kč
  • služby O2 Family nebo O2 s vyúčtováním alespoň 600 Kč, které platíte ze svého účtu u Air Bank

Co se stane, když podmínky nesplním?

Nestane se vůbec nic. Nesplnění podmínek pro vás neznamená žádnou penalizaci, jen vám na účet u Air Bank nepřijde odměna za daný měsíc. Pokud podmínky splníte další měsíc, získáte odměnu jako obvykle. Není nutné nikde nic „zapínat“ nebo znova nastavovat.

Plnění podmínek si můžete zkontrolovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2.

Proč společná nabídka právě s Air Bank?

Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.

Jak můžu získat odměnu?

Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:

  1. Vyúčtování za služby O2 Family nebo O2 platíte včas a v plné výši inkasem, převodem nebo platební kartou z účtu vedeného na vaše jméno u Air Bank tak, aby v daném kalendářním měsíci došlo k zaúčtování úhrady.
  2. Vyúčtované služby O2 Family nebo O2 jste si sjednali vy jako účastník.
  3. Cena za služby O2 Family nebo O2 uhrazená v rámci zaplaceného vyúčtování přesáhne v daném kalendářním měsíci v součtu 600 Kč. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah či splátky zařízení placené na vyúčtování se pro účely této podmínky nezapočítávají.
  4. Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet vedený v Air Bank na vaše jméno přijdou platby aspoň 10 000 korun. Za příchozí platbu pro tento účel nelze považovat platbu mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

Kompletní pravidla akce najdete tady.

Kdo může získat odměnu?

Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2.

Jako stávající klient Air Bank můžete odměnu získat tak, že v mobilní aplikaci My Air nasnímáte QR kód, který vám zaměstnanec O2 zpřístupní na pobočce O2.

Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.

Kdy a kam mi odměnu vyplatíte?

Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na stejný účet, ze kterého jste platili své vyúčtování O2.

Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.

Jak je to s mými osobními údaji?

Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení a rodné číslo. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.

Jak si můžu zřídit inkaso za služby O2 Family?

Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2 Family, kompletní postup nastavení inkasa najdete tady.

Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).