Jak odměna funguje?

  1. Využíváte služby O2 Family nebo O2 nejmíň za 600 Kč měsíčně a platíte je z účtu u Air Bank

    Ve vyúčtování O2 Family nebo O2 za mobilní tarif, internet na doma nebo O2 TV platíte měsíčně min. 600 Kč, a to ze svého účtu u Air Bank. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah nebo splátky zařízení placené na vyúčtování se nezapočítávají.

  2. Máte běžný účet u Air Bank, na který vám přijde aspoň 10 000 Kč měsíčně

    Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet u Air Bank, ze kterého platíte vyúčtování za služby O2 Family nebo O2, přijde aspoň 10 000 korun. Za příchozí se nepovažuje platba mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

  3. Aktivujete si nabídku v O2 Radostech

    Pokud máte účet u Air Bank a využíváte služby O2 Family nebo O2, můžete si nabídku sami aktivovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2. Zapnout si ji můžete taky v aplikaci My Air nebo v internetovém bankovnictví Air Bank, návod najdete zde.

  4. S aktivací vám pomůžeme ve vybraných O2 Prodejnách

    Pokud internetové bankovnictví nemáte, rádi vám s aktivací
    pomůžeme v některé z našich vybraných prodejen. Jejich seznam najdete tady.

  5. A to je všechno!

    V sekci O2 Radosti aplikace Moje O2 si můžete zkontrolovat, jestli jste splnili všechny kroky pro získání odměny. Odměnu dostanete na svůj účet u Air Bank v půlce následujícího měsíce.

Pořiďte si služby O2 Family nebo O2

Mobilní tarify

Vyberte si z nabídky našich
tarifů a připojte se k nejrychlejší
síti 5G v Česku.

Internet

Pořiďte si stabilní O2 Internet.
Nabízíme optické, pevné
i bezdrátové připojení.

O2 TV

Nová O2 TV přináší vylepšené
funkce. Vyberte si tarif nebo
balíček podle vlastních představ.

Založte si účet u Air Bank a získejte 300 Kč

Založte si účet u Air Bank a získejte 300 Kč

  • vedení účtu zdarma a bez podmínek
  • výběry z více než 2 000 bankomatů zdarma
  • výhodný úrok na spořicím účtu
  • mobilní aplikace My Air
  • program Odměny za placení se slevami od 2 do 30 %

Založit účet

Podmínky získání odměny

Podrobné podmínky akce

Úplné znění podmínek se dozvíte v tomto dokumentu PDF.

Kdy mi na účet přijde odměna?

Pokud v daném měsíci splníte všechny podmínky, odměnu na vašem účtu u Air Bank očekávejte k 15. dni následujícího měsíce. Podmínkami jsou:

  • účet u Air Bank s měsíčním příjmem plateb minimální hodnoty 10 000 Kč
  • služby O2 Family nebo O2 s vyúčtováním alespoň 600 Kč, které platíte ze svého účtu u Air Bank

Co se stane, když podmínky nesplním?

Nestane se vůbec nic. Nesplnění podmínek pro vás neznamená žádnou penalizaci, jen vám na účet u Air Bank nepřijde odměna za daný měsíc. Pokud podmínky splníte další měsíc, získáte odměnu jako obvykle. Není nutné nikde nic „zapínat“ nebo znova nastavovat.

Plnění podmínek si můžete zkontrolovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2.

Proč společná nabídka právě s Air Bank?

Air Bank a O2 patří do skupiny firem PPF. Výhodnou nabídku jsme dali dohromady, abychom mohli odměnit naše společné klienty.

Jak můžu získat odměnu?

Peníze získáte za každý kalendářní měsíc, ve kterém splníte následující podmínky:

  1. Vyúčtování za služby O2 Family nebo O2 platíte včas a v plné výši inkasem, převodem nebo platební kartou z účtu vedeného na vaše jméno u Air Bank tak, aby v daném kalendářním měsíci došlo k zaúčtování úhrady.
  2. Vyúčtované služby O2 Family nebo O2 jste si sjednali vy jako účastník.
  3. Cena za služby O2 Family nebo O2 uhrazená v rámci zaplaceného vyúčtování přesáhne v daném kalendářním měsíci v součtu 600 Kč. Platby za produkty třetích stran, digitální obsah či splátky zařízení placené na vyúčtování se pro účely této podmínky nezapočítávají.
  4. Ve stejném kalendářním měsíci vám na účet vedený v Air Bank na vaše jméno přijdou platby aspoň 10 000 korun. Za příchozí platbu pro tento účel nelze považovat platbu mezi vlastními účty vedenými v Air Bank.

Kompletní pravidla akce najdete tady.

Kdo může získat odměnu?

Stačí si na vybrané pobočce O2 po nasnímání speciálního QR kódu sjednat v mobilní aplikaci My Air svou novou rámcovou smlouvu s Air Bank. Tím projevíte zájem o odměnu souhlasem s Pravidly. Se vším vám ochotně pomůže proškolený zaměstnanec O2.

Jako stávající klient Air Bank můžete odměnu získat tak, že v mobilní aplikaci My Air nasnímáte QR kód, který vám zaměstnanec O2 zpřístupní na pobočce O2.

Pro získání odměny je dále potřeba splnit další podmínky uvedené v Pravidlech.

Kdy a kam mi odměnu vyplatíte?

Jakmile splníte podmínky akce, odměnu získáte hned v následujícím měsíci. A to nejpozději do 15. dne na stejný účet, ze kterého jste platili své vyúčtování O2.

Za jedno měsíční zúčtovací období vám odměnu můžeme poslat vždy jen jednou.

Jak je to s mými osobními údaji?

Abychom mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky, podle kterých peníze získáte, musíme s Air bank sdílet některé údaje. Konkrétně to jsou jméno, příjmení a rodné číslo. Údaje budeme sdílet a zpracovávat jako samostatní správci osobních údajů. Po skončení akce si je ještě tři roky necháme, ale jen pro jistotu, kdybychom potřebovali něco ověřit.

Jak si můžu zřídit inkaso za služby O2 Family?

Inkaso si můžete nastavit přímo v Moje O2 Family, kompletní postup nastavení inkasa najdete tady.

Potom je potřeba nastavit svolení k inkasu u Air Bank. Můžete to udělat v internetovém bankovnictví (Placení / Inkasa a SIPO / Inkaso) nebo mobilní aplikaci My Air (Menu / Platby a karty / Pravidelné platby / Inkasa).