Kontakty

Důležité kontakty

zákaznická linka: 841 117 118
Provozní doba zákaznické linky je:
Po – Pá: 8:00 – 19:00
So – Ne, svátky: 8:00 – 16:00

zákaznická linka ze zahraničí: 00420 380 900 371

Bankovní účet: 209090692/0300

bezplatná hlasová samoobsluha: 800 117 118
hlasová samoobsluha v zahraničí: 00420 380 900 332
internetová samoobsluha: https://moje.o2family.cz

Dostupnost hlasové a internetové samoobsluhy je
24 hodin denně.

Volání na níže uvedená čísla je zdarma.
Linky pro tísňová volání: 112, 150, 155, 156, 158
Linky veřejných služeb: 116 000, 116 111, 116 123, 116 006, 1221

Contacts

Customer service: 841 117 118
Monday to Friday between 8.00 a.m. and 7.00 p.m.
Saturday, Sunday and holiday between 8.00 a.m. and 4.00 p.m.

Calling from foreign countries: 00420 380 900 371

Bank account: 209090692/0300

Self Service via web: https://moje.o2family.cz

Ve O2 Prodejnách vám:

  • aktivujeme nové nebo převedeme stávající číslo do O2 Family
  • nastavíme doplňkové služby
  • vyměníme stávající SIM kartu
  • poradíme s výběrem chytrého telefonu
  • nabídneme služby O2 Guru

Seznam O2 Prodejen naleznete zde.

Service is also available at O2 stores:

  • Activation of a new phone number or transfer a number to O2 Family
  • Setting up other services
  • Replacement of your existing SIM
  • Help with purchasing a new smartphone
  • O2 Guru assistance

Find your nearest O2 store.

Provozní centrum O2 Family

P.O. BOX 3
370 04 České Budějovice
Tel: 841 117 118

Service Centre O2 Family

P.O. BOX 3
370 04 České Budějovice
Tel: 841 117 788 (english)

O2 Czech Republic a.s.

Za Brumlovkou 266/2, Michle, 140 22 Praha 4
IČ 60193336, DIČ CZ60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u rejstříkového soudu v Praze, oddíl B, vložka 2322

Údaje a informace o provozovateli televizního vysílání:
Provozovatelem televizního vysílání programu O2 Info, je ve smyslu zákona č. 231/2001 Sb. společnost O2 Czech Republic, a.s., IČ: 60193336, se sídlem Za Brumlovkou 266/2,
Praha 4 – Michle, 140 22.

Orgánem dohledu nad provozováním televizního vysílání je Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, činnost provozovatele vysílání či poskytovatele VOD služby se řídí právním řadem ČR.

Jak je zpoplatněno volání na zákaznickou linku?

Volání na zákaznickou linku 841 117 118 z čísel O2 Family je zpoplatněno sazbou 2,90 Kč/min. V rámci jednoho hovoru účtujeme maximálně prvních 5 minut hovoru (14,50 Kč). Zákaznická linka je dostupná pouze pro volání z ČR. Volání na číslo hlasové samoobsluhy 00420 380 900 332 ze zahraničí je zpoplatněno sazbou volání na pevnou linku ze zahraničí.

Co mám dělat v případě ztráty nebo odcizení SIM karty?

V případě ztráty nebo odcizení SIM karty volejte naši zákaznickou linku 841 117 118. Po sdělení hesla pro komunikaci vám číslo zablokujeme, aby nedošlo k jeho zneužití. Mimo pracovní dobu linky využijte pro blokaci SIM karty samoobsluhu Moje O2 Family.