30 milionů skladeb
ve vašem mobilu

Zákaznici O2 Family teď získají neomezená data
pro poslech hudby na Spotify

Poslech hudby bez účtování dat
Pro všechny
paušální tarify
s internetem
30 milionů
skladeb vždy
po ruce
Prémiová verze
na 3 měsíce
zdarma
Nemám tarif od O2 Family Mám tarif od O2 Family

Chci tarif od O2 Family se Spotify

1.
Vyberte si tarif a výhodný doplňkový balíček.

2.
Navštivte web www.o2family.cz a po přihlášení vyplňte objednávku pro převod nebo aktivaci čísla (lze i na lince 841 117 118).

3.
Zde si aktivujte účet Spotify.

Co umí Spotify Free a Premium

Se Spotify Premium získáte spoustu funkcí navíc a jen jako zákazník O2 Family si je můžete na 3 měsíce vyzkoušet zdarma. Pak se sami rozhodnete, jestli zůstat u prémiové verze za 159 Kč měsíčně, nebo přejít na neplacenou verzi.

Spotify Free Spotify Premium
Bez spotřeby dat ano ano
Možnost přehrát konkrétní písničku ne ano
Bez reklam ne ano
Poslech hudby i bez připojení k internetu ne ano
Přehrávání v nejvyšší kvalitě (320 kbps) ne ano
Cena Zdarma 3 měsíce zdarma na zkoušku
pak 159 Kč měsíčne

Proč Spotify od O2

Bez spotřeby dat

Spotify z vašeho objemu dat nespotřebuje žádná data. Takže
hudbu můžete poslouchat klidně od rána do večera. Stačí jen mít
některý z hlasových tarifů s internetem v mobilu. Tarify Maxi a Maxi plus si tuto
výhodu můžou užívat do 31. 5. 2018, ostatní hlasové tarify
do 31. 5. 2017.

Na 3 měsíce zdarma

Všichni naši zákazníci s internetem v mobilu od nás dostanou
3měsíční prémiové členství zadarmo. Po jejich vypršení stojí
Spotify Premium od O2 159 Kč měsíčně. A platíte je jednoduše
ve svém vyúčtování od O2 Family.

Co na Spotify najdete

Hudba

Ve Spotify je 30 milionů skladeb, které čekají jen na vaše přehrání. Pusťte si své oblíbené hity nebo objevujte písničky, které ještě neznáte, a uložte si je do soukromých playlistů.

Playlisty

Když zrovna nemáte chuť poslouchat svoje skladby, na Spotify najdete spoustu playlistů podle nálady a žánrů, sestavených hudebními experty
a fanoušky.

Hudební novinky

Každý týden máte k dispozici nejnovější songy a alba. A taky žebříčky nejoblíbenějších písniček - na světě, v ČR nebo třeba v Austrálii.

Poslouchejte na všech zařízeních

Spotify můžete používat na desktopu, notebooku, tabletu i mobilu

Mobil • Počítač • Tablet • Internetový prohlížeč • Chytrá televize • PlayStation®

Spotify můžete poslouchat odkudkoli.

Stáhněte si aplikaci pro mobil a tablet

Mohlo by vás zajímat

Jak je to s Automatickým obnovením dat a Spotify?

Při aktivování Spotify od O2 se pro vás v nastavení Automatického obnovení dat nic nemění.
Pokud jste si obnovení dat dříve vypnuli, zůstane vypnuté i nadále. Zákazníci, kteří automatické obnovení používají, ho budou používat dál tak, jak jsou zvyklí.

Co se stane po uplynutí 3 měsíců Spotify Premium od O2 zdarma?

Na blížící se konec 3měsíčního bezplatného období vás upozorníme SMS zprávou. Po skončení období přejdete na placenou verzi Spotify Premium za 159 Kč měsíčně.

Platit ji budete pohodlně ve vyúčtování služeb O2 Family. Placenou službu Spotify Premium můžete kdykoliv zrušit a přejít na bezplatnou verzi.

Jak zjistím, jestli používám Free nebo Premium Spotify?

Zjistíte to přímo ve Spotify (v kterémkoliv rozhraní - mobil, počítač apod.) v sekci Account. Pokud jste si aktivovali Premium Spotify od O2, najdete stav svého účtu i na této stránce.

Můžu nabídku 3 měsíců zdarma využít, i když už si jedno Spotify Premium platím?

Nabídky můžete využít, i když Spotify Premium máte, a není ani potřeba zakládat nový Spotify účet. Stačí se jen na stávajícím účtě Premium odhlásit. Udělat to můžete na této stránce a následně na stránce Spotify.o2.cz aktivovat naši nabídku 3 měsíců zdarma.

Hned, jak doběhne vaše zaplacené období, automaticky se spustí 3měsíční období Spotify Premium od O2 zdarma.

Další často kladené dotazy

Opravdu teď Spotify u O2 tarifů nečerpá data?

U hlasových tarifů se službou Internet v mobilu nepočítáme spotřebu dat z aplikace Spotify do spotřeby vašeho objemu dat. To platí pro Spotify Premium i pro Free účet.

Tarify Maxi a Maxi plus si tuto výhodu můžou užívat do 31. 5. 2018, ostatní hlasové tarify do 31. 5. 2017.

Ve svém telefonu vidím, že Spotify data čerpá.

Fyzicky k přenosu dat ze Spotify samozřejmě dochází. Tato spotřeba se ale nezapočítává do vašeho objemu dat.

Jak zruším Spotify Premium od O2?

Prémiové členství od O2 můžete zrušit na této stránce.

Premium účet jsem zrušil, ale pořád ho mám aktivní.

Premium členství doběhne do posledního dne, který máte zaplacený. Pro další měsíc už se Premium neobnoví a přejdete na Free verzi Spotify.

Můžu nabídku 3 měsíců Premium Spotify zdarma využít, i když už si jedno platím?

Nabídky můžete využít, i když Spotify Premium máte, a není ani potřeba zakládat nový Spotify účet. Stačí jen na stávajícím účtě Premium odhlásit. Udělat to můžete na této stránce a následně na stránce Spotify.o2.cz aktivovat naši nabídku 3 měsíců zdarma.

Hned, jak doběhne vaše zaplacené období, automaticky se spustí 3měsíční období Spotify Premium od O2 zdarma.

Vyčerpal jsem svůj objem dat a další jsem si neobnovil, bude mi Spotify fungovat?

Ano, Spotify bude fungovat, i když vyčerpáte svůj objem dat a nová data si nepřikoupíte.

Nemám aktivní Spotify Premium, i když jsem ho nezrušil.

Ujistěte se, že jste přihlášeni ke Spotify účtu, kde jste si Premium aktivovali.

Spotify Premium také neobnovíme v případech, jste nám zapomněli zaplatit některou z předešlých faktur. Spotify Premium si ale můžete kdykoliv znovu aktivovat na této stránce.

Omylem jsem si aktivoval Spotify na špatném účtu. Jde to změnit?

Bohužel ne. K jednomu telefonnímu číslu je možné aktivovat jen jeden účet se Spotify Premium od O2 na 3 měsíce zdarma.

Spotify mi nefunguje - seká se zvuk, hudba nejde přehrát, chybové hlášky apod. Co s tím?

Spotify potřebuje připojení k internetu. Proto nejdřív zkontrolujte, jestli jste připojeni k rychlému internetu 3G nebo 4G. V metru, letadle nebo jinde mimo signál internetu služba nefunguje. Na pomalejším připojení se může zvuk zasekávat.

Pokud služba nefunguje, i když jste připojeni k rychlému internetu, zkuste restartovat telefon, popř. odinstalovat a znovu nainstalovat aplikaci Spotify.

Pokud ani to nepomůže, zkuste najít řešení na stránce Spotify, nebo se nám ozvěte na lince 800 02 02 02.

Zapomněl/a jsem heslo ke Spotify. Co mám dělat?

Na stránce Spotify si můžete požádat o obnovení svého hesla.