Staňte se součástí našeho týmu

Analytik Call centra

Hledáme člověka, který má zájem a motivaci pracovat v malém týmu a chce svoji o osobnost rozvíjet. Naše Call centrum má celkem 40 operátorů, proto je práce velmi specifická a přátelská.

Vaše náplň práce

Oblast plánování, strategická a přípravná

  • Spoluúčast na vývoji softwarových řešení firmy a systému správy zákaznických dat, zavádění uživatelských zjednodušení v oblasti reportingu, automatizace používaných reportů
  • Vedení dokumentace a evidence popisu databází, polí a číselníků, jejich přiřazení ke klíčovým procesům a obecně popis správy dat, se kterými Call centrum přichází do styku
  • Odpovědnost za data na sdílených discích Call Centra, organizace uživatelů jednotlivých disků, výmaz nepotřebných historických dat a zvyšování komfortu uživatelů při užívání sdílených údajů

Oblast pravidelného reportingu

  • Příprava pravidelných reportů, které vytváří požadavky / přidělují práci operátorům Call Centra
  • Monitoring práce operátorů z pohledu dodržování nastavených procesů, příprava error reportů a jejich poskytování TL podle pokynů Manažera CC
  • Reporty o provedené práci Call centra, vykonaných prodejích, retencích, konkrétních aktivitách operátorů, jejich množství, stráveném čase a kvalitě výstupů (close rate apod.)
  • Příprava podkladů pro měsíční prémie operátorů Call centra na základě jejich výkonu a kvality odvedené práce v hodnoceném období
  • Vytváření analýz pro potřeby managementu Call centra a celé Společnosti na základě ad-hoc požadavku

Co u Vás hledáme?

  • Znalost Microsoft produktů: Excel, Word, Power-Point
  • Programování maker, programování Visual Basic for Applications (VBA),
  • Základy C# výhodou
  • Zkušenosti práce s databázemi, znalost SQL podmínkou
  • Znalost html, WordPress výhodou
  • Analytickou osobnost, kritické uvažování
  • Procesní uvažování, nadhled a myšlení v souvislostech, z pohledu delší časové periody (upřednostnění dlouhodobých řešení před „rychlými a lacinými výhrami“ dle hesla „práce chvatná, málo platná“)
  • Flexibilita, zájem, aktivní přístup v hledání nových řešení
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Anglický jazyk pouze výhodou

Co pro Vás máme my?

  • Zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • Zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí

Zaměstnanecké benefity

  • Firemní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • Možnost příležitostné práce z domova
  • Zaměstnanecký neomezený tarif s pořádným balíkem dat
  • Zvýhodněné volání i pro vaše blízké
  • Stravenky ve výši 100 Kč
  • Příspěvek nováčkům 2 x 5 000 Kč během prvních 6-ti měsíců
  • 200 bodů do O2 Active
  • Zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu
  • Společné aktivity
  • O2 Extra výhody
  • Program Přiveď a zaškol – zajímavé finanční odměny za doporučení přátel

Pracoviště: České Budějovice

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: adela.motysova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Analytik Call centra.

Account Manager

Chcete pracovat pro dynamicky se rozvíjející společnost v oboru telekomunikací? Připojte se k týmu lidí, kteří žijí obchodem a denně pracují s moderními technologiemi.

Jak bude vypadat Váš pracovní den?

  • Odpovědnost za udržení a rozvoj významných klientů O2 Family, s.r.o.
  • Vyhledávání možností k rozšíření stávající obchodní spolupráce
  • Získávání nových klientů (komplexní rozpoznání požadavků a doporučené řešení na míru)
  • Aktivní péče o stávající klienty, vyjednávání konkurenceschopných obchodních podmínek
  • Podílení se na obchodní strategii celé společnosti

Co u Vás hledáme?

  • Výborné komunikační dovednosti - verbální i neverbální komunikaci
  • Praxi na obdobné pozici alespoň 2 roky (zkušenosti z telekomunikací výhodou)
  • Min. středoškolské vzdělání
  • Odolnost vůči stresu
  • Selský rozum a aktivní přístup k řešení problémů
  • Vysokou orientaci na výkon, schopnost vnitřní motivací dosahovat stanovených cílů
  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, ochotu cestovat a učit se nové věci
  • ŘP skupiny B, aktivní řidič

Co pro Vás máme my?

  • Zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • Zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí
  • Profesionální školení
  • Kontakt s nejmodernějšími technologiemi a novými trendy z oblasti telekomunikací
  • Motivující mzdové ohodnocení složené z fixní a variabilní částky
  • Pravidelné porady a možnost sdílet své zkušenosti s kolegy

Zaměstnanecké benefity:

  • Služební vůz i k soukromým účelům, mobiní telefon a notebook
  • Zaměstnanecký tarif a zvýhodněné volání pro rodinné příslušníky
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • O2 Active
  • Zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu
  • Společné firemní aktivity
  • Podpora sportů

Pracoviště: Praha

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: martina.hanova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Account Manager.

Specialista zákaznické linky

Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Pomozte nám ji udržovat a zvyšovat.

Díky vám mohou zákazníci každý den získávat nejlepší péči.

Přidejte se k nám. Čeká vás pravidelný příjem a stabilní práce s týmem přátelských lidí.

Váš pracovní den:

  • Komunikace pouze s firemní klientelou, péče o zákazníky a prodej
  • Provozní administrativa
  • Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co u Vás hledáme?

  • Profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Chuť pracovat v týmu
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Znalost práce s počítačem (základní orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu)
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici nejsou podmínkou, vše Vás naučíme

Co pro Vás máme my?

  • Možnost vysokého výdělku- nabízíme vám provize v neomezené výši
  • Zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • Zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí
  • Min. 1 měsíc profesionálního školení, při kterém se vám bude věnovat naše trenérka a garanti
  • Program Přiveď a zaškol, Každý může být obchodníkem (zajímavé finanční odměny za doporučení)
  • Možnost kariérního růstu
  • Pravidelné lekce angličtiny, pro operátory AJ linky (není podmínka pro přijetí)

Zaměstnanecké benefity

  • Zvýhodněné volání (i pro rodinné příslušníky)
  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • O2 Active
  • Zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu
  • Společné aktivity
  • Podpora sportů, aj.

Pracoviště: České Budějovice

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: martina.hanova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Specialista zákaznické linky.