Staňte se součástí našeho teamu

Operátor Call centra

Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Pomozte nám ji udržovat a zvyšovat.

Díky vám mohou zákazníci každý den získávat nejlepší péči.

Přidejte se k nám. Čeká vás pravidelný příjem a stabilní práce s týmem přátelských lidí.

Váš pracovní den:

  • Komunikace pouze s firemní klientelou, péče o zákazníky a prodej
  • Provozní administrativa
  • Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co u Vás hledáme?

  • Profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem
  • Dobré komunikační dovednosti
  • Chuť pracovat v týmu
  • Zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • Znalost práce s počítačem (základní orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu)
  • Předchozí zkušenosti na obdobné pozici nejsou podmínkou, vše Vás naučíme

Co pro Vás máme my?

  • Možnost vysokého výdělku- nabízíme vám provize v neomezené výši
  • Zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • Zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí
  • Min. 1 měsíc profesionálního školení, při kterém se vám bude věnovat naše trenérka a garanti
  • Program Přiveď a zaškol, Každý může být obchodníkem (zajímavé finanční odměny za doporučení)
  • Možnost kariérního růstu
  • Pravidelné lekce angličtiny, pro operátory AJ linky (není podmínka pro přijetí)

Zaměstnanecké benefity - např. zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, stravenky, O2 Active, zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu, společné aktivity, podpora sportů, aj.

Pracoviště: České Budějovice

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: martina.hanova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Operátor Call centra.