Staňte se součástí našeho týmu

Analytik Call centra

Hledáme člověka, který má zájem a motivaci pracovat v malém týmu a chce svoji o osobnost rozvíjet. Naše Call centrum má celkem 40 operátorů, proto je práce velmi specifická a přátelská.

Vaše náplň práce

Oblast plánování, strategická a přípravná

  • spoluúčast na vývoji softwarových řešení firmy a systému správy zákaznických dat, zavádění uživatelských zjednodušení v oblasti reportingu, automatizace používaných reportů
  • vedení dokumentace a evidence popisu databází, polí a číselníků, jejich přiřazení ke klíčovým procesům a obecně popis správy dat, se kterými Call centrum přichází do styku
  • odpovědnost za data na sdílených discích Call Centra, organizace uživatelů jednotlivých disků, výmaz nepotřebných historických dat a zvyšování komfortu uživatelů při užívání sdílených údajů

Oblast pravidelného reportingu

  • příprava pravidelných reportů, které vytváří požadavky / přidělují práci operátorům Call Centra
  • monitoring práce operátorů z pohledu dodržování nastavených procesů, příprava error reportů a jejich poskytování TL podle pokynů Manažera CC
  • reporty o provedené práci Call centra, vykonaných prodejích, retencích, konkrétních aktivitách operátorů, jejich množství, stráveném čase a kvalitě výstupů (close rate apod.)
  • příprava podkladů pro měsíční prémie operátorů Call centra na základě jejich výkonu a kvality odvedené práce v hodnoceném období
  • vytváření analýz pro potřeby managementu Call centra a celé Společnosti na základě ad-hoc požadavku

Co u Vás hledáme?

  • znalost Microsoft produktů: Excel, Word, Power-Point
  • programování maker, programování Visual Basic for Applications (VBA),
  • základy C# výhodou
  • zkušenosti práce s databázemi, znalost SQL podmínkou
  • znalost html, WordPress výhodou
  • analytickou osobnost, kritické uvažování
  • procesní uvažování, nadhled a myšlení v souvislostech, z pohledu delší časové periody (upřednostnění dlouhodobých řešení před „rychlými a lacinými výhrami“ dle hesla „práce chvatná, málo platná“)
  • flexibilita, zájem, aktivní přístup v hledání nových řešení
  • zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • anglický jazyk pouze výhodou

Co pro Vás máme my?

  • zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí

Zaměstnanecké benefity

  • firemní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost příležitostné práce z domova
  • zaměstnanecký neomezený tarif s pořádným balíkem dat
  • zvýhodněné volání i pro vaše blízké
  • stravenky ve výši 100 Kč
  • 200 bodů do O2 Active
  • zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu
  • společné aktivity
  • O2 Extra výhody
  • program Přiveď a zaškol – zajímavé finanční odměny za doporučení přátel

Pracoviště: České Budějovice

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: adela.motysova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Analytik Call centra.

Specialista zákaznické linky

Spokojenost zákazníků je pro nás prioritou. Pomozte nám ji udržovat a zvyšovat.

Díky vám mohou zákazníci každý den získávat nejlepší péči.

Přidejte se k nám. Čeká vás pravidelný příjem a stabilní práce s týmem přátelských lidí.

Váš pracovní den:

  • komunikace pouze s firemní klientelou
  • péče o zákazníky a doplňkový prodej
  • žádné plány
  • provozní administrativa
  • prodej služeb společnosti prostřednictvím moderního call centra
  • práce se zadáváním dat do PC
  • komunikace a spolupráce s ostatními odděleními společnosti

Co u Vás hledáme?

  • profesionální jednání a empatie v komunikaci se zákazníkem
  • dobré komunikační dovednosti
  • chuť pracovat v týmu
  • zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost
  • znalost práce s počítačem (základní orientace v MS Office, běžná uživatelská znalost internetu)

Co pro Vás máme my?

  • zázemí stabilní, flexibilní, prosperující a dynamické společnosti
  • zajímavou práci v příjemném a přátelském pracovním prostředí
  • min. 1 měsíc profesionálního školení, při kterém se vám bude věnovat naše trenérka a garanti
  • možnost vysokého výdělku – nabízíme vám provize v neomezené výši bez předem stanovených plánů
  • možnost kariérního růstu

pravidelné lekce angličtiny, pro operátory AJ linky (není podmínka pro přijetí)

Zaměstnanecké benefity

  • 5 týdnů dovolené
  • zaměstnanecký neomezený tarif s pořádným balíkem dat
  • zvýhodněné volání i pro vaše blízké
  • stravenky ve výši 100 Kč
  • 200 bodů do O2 Active
  • Příspěvek nováčkům 2 x 5 000 Kč během prvních 6-ti měsíců
  • zvýhodněné podmínky na služby O2 TV a internetu
  • společné aktivity
  • O2 Extra výhody
  • program Přiveď a zaškol – zajímavé finanční odměny za doporučení přátel

Pracoviště: Pražská 16, České Budějovice 37001

Strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mail: tereza.pelcova@o2family.cz, do předmětu e-mailu uvádějte název pozice Specialista zákaznické linky.