Co umí aplikace Moje O2

Přehled o čerpání služeb

V mobilu si kdykoliv zkontrolujete, kolik dat a volných minut zbývá vám nebo celé vaší rodině.

Platby a vyúčtování

Faktury máte vždy po ruce.
A to až 6 měsíců zpětně.

Rychlý nákup a nastavení služeb

Dokup dat, změna tarifu nebo pořízení nové služby – vše si snadno nastavíte sami.

O2 Radosti - nabídky přímo pro vás

Sledujte O2 Radosti v aplikaci, najdete tam výhodné nabídky ušité na míru právě vám.

Stáhněte si aplikaci Moje O2 do mobilu

Stáhněte si aplikaci Moje O2 do mobilu

S mobilní aplikací Moje O2 v telefonu máte samoobsluhu stále při sobě. Hlídejte si spotřebu dat, volných minut a buďte stále v obraze.

Pro používání aplikace je nezbytné mít aktivní účet ve webové samoobsluze Moje O2 Family. Pokud ho ještě nemáte, vytvořte si ho zde.

Časté dotazy

Chci využívat mobilní Aplikaci. Jak mám postupovat?

1. Nemám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

  • proveďte nejprve registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family
  • poté si stáhněte mobilní Aplikaci
  • přístupové údaje do Aplikace budou shodné s přístupy do samoobsluhy Moje O2 Family

2. Mám registraci do webové samoobsluhy Moje O2 Family

Mohu mít v Aplikaci přihlášený i jiný zákaznický účet?

Ano, mobilní Aplikace umožňuje mít přihlášeno více zákaznických účtů zároveň. Musíte však mít nastavené stejné přihlašovací údaje pro všechny zákazníky, ke kterým chcete přistupovat.

Jsou povoleny různé kombinace zákaznických účtů:

  • služby O2 pod značkou O2 Family
  • další služby O2 s pravidelnou měsíční platbou
  • předplacená služba O2 (kredit)

V mobilní Aplikaci vidím špatná nebo chybná data.

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.

Nevím si rady. Jak mám postupovat?

Využijte chat s operátorem nebo nám zavolejte na 841 117 118.