Ochráníme nové i zánovní zařízení
Ochráníme nové i zánovní zařízení
Bez ohledu na to, jestli jste zařízení koupili u O2
Bez ohledu na to, jestli jste zařízení koupili u O2
Pro chytré telefony, tablety a další zařízení
Pro chytré telefony, tablety a další zařízení
Neplatíte žádnou spoluúčast
Neplatíte žádnou spoluúčast

S čím vám pojištění pomůže

Krádež

Krádež

Utopení

Utopení

Mechanické poškození

Mechanické poškození

Hlavní výhody našeho pojištění

Bez závazků. A navíc první měsíc zdarma

Pojištění můžete kdykoliv ukončit. Aby bylo ještě výhodnější, máte ho od nás celý první měsíc zdarma.

Každý rok voucher na ochranné příslušenství

Můžete si za něj koupit nový obal, ochranné sklo nebo třeba držák mobilu na kolo.

Pojištění s prodlouženou zárukou

Po skončení dvouleté zákonné záruky se nemusíte bát, obdobné vady kryjeme i ve 3. roce pojištění

Měsíční platby na jedné faktuře

Pojištění platíte pohodlně v měsíčním vyúčtování od O2

Kurýr v ceně

Po nahlášení škody zařízení vyzvedne náš kurýr a doručí tam, kam je třeba

Kryje poškození od dětí

Pojištění se vztahuje i na nahodilé poškození od dětí nebo domácích mazlíčků

Originální díly

Pro opravu vždy používáme originální díly od výrobce

Ochrana životního prostředí

Pokud zařízení nepůjde opravit, získáte od O2 nové. Staré za vás ekologicky zlikvidujeme nebo vám ho vrátíme

Kolik pojištění stojí

Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O2.

Pořizovací cena zařízení Měsíční cena pojištění
do 4 000 Kč 69 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč 129 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč 199 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 259 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 349 Kč
25 001 Kč - 45 000 Kč 399 Kč
45 001 Kč - 65 000 Kč 499 Kč
65 001 Kč - 100 000 Kč 699 Kč

Sjednání pojištění

Stavte se v kterékoli O2 Prodejně. Pojištění s vámi vyřídíme a rovnou od nás dostanete slevu 50 % na vybrané příslušenství. První měsíc pojištění od nás máte zdarma. Navíc je bez závazku a můžete ho tak kdykoliv zrušit.

Podrobné informace

Často kladené otázky

Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Ano, pojišťujeme i zánovní zařízení, stačí se stavit u nás v O2 Prodejně.

Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.

Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, tablet, dongle, LTE router, notebook, herní konzoli a modem.

Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.

Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.

Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.

Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.

Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon, či tablet, který už používáte.

Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O2 Prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.

Pojištění je určené stávajícím zákazníkům O2 a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ). Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Pro firmy a právnické osoby totiž zatím pojištění nenabízíme. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě.

Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení
Dodatek č. 4 k rámcové pojistné smlouvě

Informace pro pojistky uzavřené do 6.10.2022

Rámcová pojistná smlouva
Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení

Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve vyúčtování služeb O2 Family.

Jak pojištění funguje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru apod.)
  • vada (pojištění s prodlouženou zárukou) ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození (např.: pád přístroje v důsledku jeho fyzického ovládání souběžně se sportovní aktivitou nebo při manuální činnosti, sklouznutí přístroje z nerovné plochy či plochy jinak nevhodné pro jeho odložení
  • neprokázané vady přístroje

Když se vašemu zařízení opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:

  • Pojišťovna událost schválí a zařízení jde opravit – pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Pojišťovna událost schválí, ale zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli – z nabídky O2 si můžete vybrat nové, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou vaše zařízení mělo v době rozbití / krádeže / vady. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %, a to pouze v prvních dvou letech pojištění. Ve 3. roce trvání pojištění již časovou cenu neponižujeme a držíme ji na stálé hodnotě 25 % z původní pořizovací ceny zařízení. V případě vady (pojištění s prodlouženou zárukou) držíme po celý 3. rok časovou cenu na 75 % z původní pořizovací ceny zařízení. Když se vám při výběru zalíbí dražší zařízení, stačí jen doplatit rozdíl v ceně, a je vaše.
  • Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje, a pojišťovna pojistnou událost zamítne. V takovém případě vám zařízení vrátíme zpět neopravené.

V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.

O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.

Nahlášení poškození, vady nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.