Pojistěte si mobil, tablet i notebook


Buďte v klidu, pokud se vašemu zařízení něco přihodí. Pojistíme vám nové i zánovní zařízení, i když jste ho nekoupili u nás.

Chci pojištění

Ochráníme nové i zánovní zařízení
Ochráníme nové i zánovní zařízení
Bez ohledu na to, jestli jste zařízení koupili u O2
Bez ohledu na to, jestli jste zařízení koupili u O2
Pro chytré telefony, tablety a další zařízení
Pro chytré telefony, tablety a další zařízení
Neplatíte žádnou spoluúčast
Neplatíte žádnou spoluúčast

S čím vám pojištění pomůže

Krádež

Krádež

Utopení

Utopení

Mechanické poškození

Mechanické poškození

Hlavní výhody našeho pojištění

1. měsíc pojištění zdarma

První měsíc máte zdarma, abyste věděli, do čeho jdete

Pojištění s prodlouženou zárukou

Po skončení dvouleté zákonné záruky se nemusíte bát, obdobné vady kryjeme i ve 3. roce pojištění

Měsíční platby na jedné faktuře

Pojištění platíte pohodlně v měsíčním vyúčtování od O2 Family

Kurýr v ceně

Po nahlášení škody zařízení vyzvedne náš kurýr a doručí tam, kam je třeba

Kryje poškození od dětí

Pojištění se vztahuje i na nahodilé poškození od domácích mazlíčků a dětí starších 6 let

Originální díly

Pro opravu vždy používáme originální díly od výrobce

Bez závazku

Pojištění můžete kdykoli ukončit, doplácí se pouze aktuální měsíc

Ochrana životního prostředí

Pokud zařízení nepůjde opravit, získáte od O2 nové. Staré za vás ekologicky zlikvidujeme nebo vám ho vrátíme

Kolik pojištění stojí

Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O2.

Pořizovací cena zařízení Měsíční cena pojištění
do 4 000 Kč 49 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč 99 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 199 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 259 Kč
25 001 Kč - 45 000 Kč 299 Kč

Sjednání pojištění

Stavte se v kterékoli O2 Prodejně a pojištění s vámi vyřídíme.

Další informace

Často kladené otázky

Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Ano, pojišťujeme i zánovní zařízení, stačí se stavit u nás v O2 Prodejně.

Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.

Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, tablet, dongle, LTE router, notebook, herní konzoli a modem.

Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.

Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.

Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.

Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.

Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon, či tablet, který už používáte.

Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O2 Prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.

Pojištění je určené stávajícím zákazníkům O2 Family a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ). Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Pro firmy a právnické osoby totiž zatím pojištění nenabízíme. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě.

Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení

Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve vyúčtování služeb O2 Family.

Jak pojištění funguje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru apod.)
  • vada (pojištění s prodlouženou zárukou) ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • ztráta pojištěného telefonu nebo tabletu
  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození (např. rozsednutí přístroje při nasedání do auta, pád přístroje v důsledku manipulace ve výškách, sklouznutí přístroje z nerovné plochy, vypadnutí přístroje z nezapnuté kapsy košile)
  • poškození způsobené dítětem mladším 6 let
  • neprokázané vady přístroje

Když se vašemu zařízení opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:

  • Pojišťovna událost schválí a zařízení jde opravit – pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Pojišťovna událost schválí, ale zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli – z nabídky O2 si můžete vybrat nové, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou vaše zařízení mělo v době rozbití / krádeže / vady. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %, a to pouze v prvních dvou letech pojištění. Ve 3. roce trvání pojištění již časovou cenu neponižujeme a držíme ji na stálé hodnotě 25 % z původní pořizovací ceny zařízení. V případě vady (pojištění s prodlouženou zárukou) držíme po celý 3. rok časovou cenu na 75 % z původní pořizovací ceny zařízení. Když se vám při výběru zalíbí dražší zařízení, stačí jen doplatit rozdíl v ceně, a je vaše.
  • Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje, a pojišťovna pojistnou událost zamítne. V takovém případě vám zařízení vrátíme zpět neopravené.

V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.

O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.

Nahlášení poškození nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, zavolejte nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou na 720 720 143.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.