Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Ano, pojišťujeme i zánovní zařízení, stačí se stavit u nás v O2 Prodejně.
Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.
Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, tablet, dongle, LTE router, notebook, herní konzoli a modem.
Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.
Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.
Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.
Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.
Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon, či tablet, který už používáte.
Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.