Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.
Pojištění pro váš
mobil nebo tablet
Pojistíme vaše zařízení proti krádeži, poškození i utopení.
Postaráme se o jeho opravu. A když nepůjde opravit, vyberete si u nás nové.
Krádež
Utopení
Mechanické poškození
Cena záleží na standardní pořizovací ceně zařízení v aktuálním ceníku O2.
Pořizovací cena zařízení | Měsíční cena pojištění |
do 4 000 Kč | 69 Kč |
4 001 Kč - 7 000 Kč | 129 Kč |
7 001 Kč - 10 000 Kč | 199 Kč |
10 001 Kč - 17 000 Kč | 259 Kč |
17 001 Kč - 25 000 Kč | 349 Kč |
25 001 Kč - 45 000 Kč | 399 Kč |
45 001 Kč - 65 000 Kč | 499 Kč |
65 001 Kč - 100 000 Kč | 699 Kč |
Stavte se v kterékoli O2 Prodejně. Pojištění s vámi vyřídíme a rovnou od nás dostanete slevu 50 % na vybrané příslušenství. První měsíc pojištění od nás máte zdarma. Navíc je bez závazku a můžete ho tak kdykoliv zrušit.
Pojištění jsem původně nechtěl, ale rozmyslel jsem si to. Je možné ho sjednat dodatečně?
Ano, pojišťujeme i zánovní zařízení, stačí se stavit u nás v O2 Prodejně.
Pojistíte mi zařízení, i když jsem ho koupil jinde?
Ano. Pojištění si u nás můžete zařídit, ať už jste zařízení koupili u O2, nebo ne.
Co všechno si můžu pojistit?
Mobilní telefon, tablet, dongle, LTE router, notebook, herní konzoli a modem.
Můžu si nechat pojistit i jiná zařízení – třeba vysavač nebo televizi?
Zatím ne. Postupně ale budeme pojištění rozšiřovat i na další zařízení.
Co když chci pojištění na kratší dobu, než je 36 měsíců? Co když už pojištění nechci?
Pojištění můžete kdykoliv vypovědět, doplácí se jen aktuální měsíc.
Kolik pojištění stojí a jak ho mám zaplatit?
První měsíc je zdarma. Potom se bude platba za pojištění objevovat ve vašem měsíčním vyúčtování. Výše pojistného záleží na pořizovací ceně zařízení.
Je možné si domluvit datum příjezdu kurýra?
Ano. Kurýr zařízení vyzvedne i přiveze v čase, který si vyberete.
Co je to „zánovní zařízení“?
Zánovním zařízením se myslí chytrý telefon, či tablet, který už používáte.
Jak získat pojištění s prodlouženou zárukou?
Od 1. 8. 2020 jsme bez navýšení ceny rozšířili pojistné krytí Pojištění chytrých zařízení. Ve třetím roce trvání smlouvy nově kryjeme také obdobné vady, které vám v prvních dvou letech kryje zákonná záruka. Nemusíte sjednávat nic navíc, rozšíření je automaticky součástí každého pojištění uzavřeného od 1. 8. 2020.
Sjednání pojištění
Pojištění si k vašemu zařízení můžete pořídit v kterékoliv O2 Prodejně. Pojistit ho můžete až na 36 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.
Pojištění je určené stávajícím zákazníkům O2 a využít ho můžou i drobní podnikatelé (OSVČ). Sjednat ho může jen fyzická osoba starší 18 let. V případě pojištění zařízení koupeného na IČ budeme ověřovat, že za danou společnost máte oprávnění jednat. Pro firmy a právnické osoby totiž zatím pojištění nenabízíme. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě.
Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení
Dodatek č. 4 k rámcové pojistné smlouvě
Informace pro pojistky uzavřené do 6.10.2022
Rámcová pojistná smlouva
Informační dokument a Předsmluvní informace k Pojištění chytrých zařízení
Pokud si chcete pojistit víc zařízení, můžete. Všechny poplatky najdete ve vyúčtování služeb O2 Family.
Jak pojištění funguje
Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace:
Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:
Když se vašemu zařízení opravdu něco stane, řeší se to jedním z těchto způsobů:
V případě, že zařízení opravit nejde nebo vám ho ukradli, pojištění končí. S novým zařízením si však samozřejmě můžete sjednat i nové pojištění.
O tom, jestli pojišťovna škodu uznala, vám dáme vědět písemně.
Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého, je rozbitý nebo vám ho někdo ukradl, nahlaste nám to prosím v libovolnou denní či noční hodinu na stránce pro nahlášení škodní události, případně nám v pracovní dny mezi 8. až 18. hodinou zavolejte na +420 261 262 263.
V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).
Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud dojde k poškození krytému pojištěním, telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, uhradíme náklady na nákup nového telefonu či tabletu u O2, a to až do výše časové ceny.