Pojistka na mobil

Život je krátký na starosti o telefon. Automaticky vám ho pojistíme. Vy tak můžete být v klidu, i když omylem spadne nebo ho utopíte. Navíc 1. měsíc pojištění máte zdarma.

Proti rozbití, utopení i krádeži
Proti rozbití, utopení i krádeži
Při nákupu telefonu <br>v O2 Prodejně
Při nákupu telefonu
v O2 Prodejně
Pojistíte telefon<br> i tablet
Pojistíte telefon
i tablet
Platby v měsíčním vyúčtování
Platby v měsíčním vyúčtování

Štěstí přeje připraveným

Nebezpečí číhá na vaši hračku všude. Znáte to - i když svůj nový telefon hlídáte jak oko v hlavě, jako naschvál vám hned první týden upadne na dlažbu. Displej na padrť. Anebo se technická novinka zalíbí hbitému lapkovi v tlačenici v MHD.

Pojistěte si nového miláčka a podobná 'překvapení' už vás nerozhází. Telefon nebo tablet vám opravíme. A když už opravit nepůjde, sami si vyberete, který si pořídíte místo něj.

Čeho už se nemusíte bát

Díky pojištění máte krytá záda, a tak můžete v následujících situacích zůstat naprosto v klidu.

Nenechavé ruce zlodějů

Nenechavé ruce zlodějů

Utopený telefon

Utopený telefon

Prasklý displej a jiná poškození

Prasklý displej a jiná poškození

Kolik pojištění stojí

Pojištění zařídíte hned při nákupu nového pokladu v kterékoliv O2 Prodejně. Platí se měsíčně a najdete ho ve svém pravidelném vyúčtování služeb O2 Family. Takže žádná další faktura a ani termín splatnosti, na který byste museli myslet.

Částka, kterou za pojištění měsíčně zaplatíte, záleží na pořizovací ceně vaší šikovné hračky. Pojistit si můžete telefon nebo tablet v hodnotě až 35 000 Kč.

Pořizovací cena zařízení Měsíční cena pojištění
do 4 000 Kč 49 Kč
4 001 Kč - 7 000 Kč 99 Kč
7 001 Kč - 10 000 Kč 149 Kč
10 001 Kč - 17 000 Kč 199 Kč
17 001 Kč - 25 000 Kč 259 Kč
25 001 Kč - 35 000 Kč 299 Kč

Další informace

Jak pojištění funguje

Sjednání pojištění

Pojištění si můžete pořídit na telefon i tablet, a to v kterékoliv O2 Prodejně při nákupu tohoto nového zařízení. Pojistit ho můžete na 25 měsíců, jeden měsíc od nás máte zdarma.
Pojištění je určeno stávajícím zákazníkům s tarifem od O2 Family a využít ho můžou i drobní podnikatelé. Úplné pojistné podmínky najdete v rámcové pojistné smlouvě, ke které pojištěním telefonu nebo tabletu přistupujete.

Jak pojištění funguje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace, jako např.:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením apod.)
  • poškození či zničení působením vody nebo vlhkosti
  • poškození elektrickým proudem (např. zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež obchodním centru apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje. Jsou to třeba:

  • ztráta pojištěného telefonu nebo tabletu
  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození
  • poškození způsobené domácím mazlíčkem nebo dítětem mladším 8 let
  • poškození způsobené povodní

Když se vašemu telefonu nebo tabletu opravdu něco stane, řeší se to jedním ze dvou způsobů:

  • Zařízení jde opravit - pojišťovna zaplatí veškeré opravy. V rámci pojištění máte nárok až na 2 opravy za 12 měsíců.
  • Zařízení nejde opravit nebo vám ho ukradli - Z nabídky telefonů na O2 Prodejně si můžete vybrat nový, a to až do výše tzv. časové ceny. To je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Když se vám při výběru zalíbí dražší telefon nebo tablet, stačí jen doplatit rozdíl v ceně a je váš.

V případě, že rozbité zařízení už nejde opravit a vy si v rámci pojistky vyberete nový telefon, pojištění tím skončí. Samozřejmě si ale můžete spolu s novým telefonem zařídit nové.

Nahlášení poškození nebo krádeže

Pokud se vašemu pojištěnému telefonu nebo tabletu přihodilo něco nemilého a je rozbitý, stavte se v kterékoliv O2 Prodejně. Pro vyřízení pojištění je potřeba vzít rozbité zařízení s sebou. I kdyby z něj měly zbýt jen jeho části.

V případě, že vám zařízení někdo ukradl, můžete to nahlásit třemi způsoby:

Pro nahlášení krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži. V případě, že bylo do ukradeného přístroje možné vložit SIM kartu, budete ještě potřebovat naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení.

Často kladené otázky

Často kladené otázky

Na telefon mi platí klasická dvouletá zákonná záruka. Proč bych si ho měl ještě pojišťovat?
Zákonná záruka se nevztahuje na poškození, která si způsobíte sami používáním telefonu. Reklamace by tak v takových případech byla zamítnutá třeba kvůli tomu, že je telefon "vytopený", "poškozený pádem", nebo vykazuje mechanické poškození apod. Stejně tak zákonná záruka nepomůže v situaci, kdy si váš telefon přivlastní zloděj. Přesně pro tyto situace je tu Pojistka na mobil od
O2 Family.

Opravíte mi telefon i v případě, že mi ho rozbije například dítě nebo partner(ka)?
Ano, díky pojištění vám zdarma opravíme poškozený telefon, i když ho rozbije partner(ka).
V případě dítěte rozhoduje jeho věk. Pokud jde o dítě mladší 8 let, pojištění se na tuto událost nevztahuje. Způsobí-li závadu dítě starší 8 let, telefon zdarma opravíme.

Budu v případě opravy rozbitého telefonu něco doplácet?
V případě opravy nedoplácíte nic. Veškeré běžné opravy kryje pojištění. Pokud závada opravit nepůjde, nebo bude její cena neúměrně vysoká vzhledem k reálné hodnotě telefonu, dostanete slevu na nákup nového přístroje zakoupeného v O2 Prodejně ve výši časové ceny pojištěného telefonu. Časová cena je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Pokud bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používali původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

Jak mi Pojistka na mobil pomůže, když mi telefon upadne na zem a rozbije se?
Díky pojištění vám poškozený telefon zdarma opravíme, a to až 2x do roka. Pokud je telefon zničený tak, že už není možné ho opravit, dostanete slevu na nákup jakéhokoliv nového přístroje zakoupeného v O2 Prodejně ve výši časové ceny pojištěného telefonu. Časová cena je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Když bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používali původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

Co mám dělat, když mi ukradnou celou kabelku i s mobilem?
Pojištění chrání váš telefon i v případě krádeže. V takovém případě nejdřív nahlaste krádež na policii. Pamatujte i na blokování telefonu, aby ho zloději nemohli dál používat. Protokol od policie včetně potvrzení o blokaci zařízení pošlete na info@resenipojistnychudalosti.cz nebo přineste do kterékoliv O2 Prodejny.

Díky pojištění dostanete slevu na nákup jakéhokoliv nového přístroje v O2 Prodejně ve výši časové ceny pojištěného telefonu. Časová cena je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc
odečtete 3 %. Pokud bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používali původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

V jakém případě dostanu nový telefon? A jaký telefon si můžu vybrat?
Nový telefon si v rámci pojištění O2 Family můžete pořídit, pokud vám ten původní ukradnou nebo se rozbije a už nejde opravit.

V takovém případě dostanete slevu na nákup nového přístroje v O2 Prodejně ve výši časové ceny rozbitého telefonu.

Časová cena je hodnota, kterou měl váš telefon v době rozbití / krádeže. Vypočítá se tak, že z jeho pořizovací ceny každý měsíc odečtete 3 %. Pokud bude nově vybraný model dražší než ten, který jste používali původně, jednoduše rozdíl doplatíte.

Vztahuje se Pojistka na mobil i na situace, kdy mi například kolega v práci polije telefon vodou nebo limonádou?
Ano, pojištění se vztahuje i na tyhle situace. Telefon vám v takovém případě zdarma opravíme.