Povolte si v telefonu Chytré pojištění a buďte spolehlivě jištění, kdykoli se vydáte za hranice. Funkci, která nemá konkurenci,
máte přichystanou v mobilu.
Povolte si v telefonu Chytré pojištění a buďte spolehlivě jištění, kdykoli se vydáte za hranice. Funkci, která nemá konkurenci,
máte přichystanou v mobilu.
Pojištění si může zapnout každý nefiremní zákazník s hlasovým tarifem od O2 Family.
Pojištění můžete nastavit pouze pro uživatele telefonního čísla - varianta
PRO JEDNOHO - nebo pro uživatele a další členy jeho domácnosti (partnera či partnerku do 70 let a neomezený počet dětí do 18 let) - varianta
PRO RODINU. Dospělí mohou být pojištěni do věku 70 let.
Pojištění se účtuje jen za dny, které jste opravdu v zahraničí. Cena se vždy řídí aktuálním ceníkem.
Varianta | Cena |
---|---|
PRO JEDNOHO | 39 Kč / den |
PRO RODINU* | 99 Kč / den |
* pojištění pro uživatele a partnera či partnerku do 70 let a neomezený počet dětí do 18 let
Ještě před první zahraniční cestou je potřeba aktivovat cestovní pojištění v internetové samoobsluze nebo na lince
841 117 118. Myslete na to, že pojištění můžete zapnout jen z České republiky, v zahraničí už zapnout nepůjde.
Když už pojištění máte, vytiskněte a vyplňte si před svou cestou asistenční kartičku.
V případě pojistné události je vám na lince +420 272 101 036 k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nasměřují vás do nejbližšího smluvního zdravotnického zařízení, poradí s řešením nehody nebo zajistí právní radu. Při komunikaci s asistenční službou sdělte, prosím, operátorovi tel. číslo, na kterém je cestovní pojištění nastaveno. V případě ošetření ve zdravotnickém zařízení předložte vyplněnou asistenční kartičku.
Náklady na volání asistenční službě ze zahraničí v souvislosti s pojistnou událostí jsou také kryté vaším pojištěním. Stačí následně doložit vyúčtování O2 Family, kde jsou náklady spojené s kontaktováním asistenční služby uvedené a pojišťovna vám je zaplatí společně s pojistným plněním.
Pokud je to možné, pořiďte z pojistné události také fotodokumentaci a zajistěte svědectví třetích osob.
Pojištění léčebných výloh (PLV) | |
Celkový limit | 5 000 000 Kč |
- repatriace a transporty | reálné náklady do limitu PLV |
- návrat do místa bydliště při snížené pohyblivosti následkem pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- zuby | 11 000 Kč |
- pojištění zásahu horské služby při pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- doprava doprovázející osoby | reálné náklady do limitu PLV |
- ubytování doprovázející osoby | 150 € / noc; max - 10 nocí |
Pojištění asistenčních služeb | |
Turistické a lékařské informace | ano |
Telefonická pomoc v nouzi | ano |
Tlumočení a překlady | ano |
Pojištění právni ochrany | 20 000 Kč |
Náhrada nákladů telefonické komunikace ze zahraničí na lince asistenčni služby v souvistlosti s řešením pojistné události | ano |
Úrazové pojištění | |
Smrt úrazem | 250 000 Kč |
Trvalé následky úrazu | 500 000 Kč |
Pojištění odpovědnosti (ODP) | |
Odpovědnost za škodu - na zdraví | 1 000 000 Kč |
Odpovědnost za škodu - na věci | 500 000 Kč |
Spoluúčast při škodách nad 5000 Kč | bez spoluúčasti |
Spoluúčast při škodách do 5000 Kč | 100 % |
Pojištění zavazadel (ZAV) | |
Pojištění zavazadel - celkový limit | 20 000 Kč |
Pojištění závazadel - limit na věc | 10 000 Kč |
Ztráta osobních dokladů | 4 000 Kč |
Elektronika, sportovních vybavení - celkový limit | 10 000 Kč |
Ostatní podmínky pojištění najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Pojistitelem je Maxima pojišťovna, a. s. ve spolupráci s asistenční službou AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., pojistníkem je
O2 Family, s.r.o.
Praktické informace, které se vám budou při pojištění hodit, najdete v této brožuře. Při zřízení pojištění se vám bude hodit také asistenční kartička. Můžete si také prohlédnout přehled sportů, na které se cestovní pojištění vztahuje.
Podrobné informace pro zájemce o Chytré cestovní pojištění najdete v tomto dokumentu. Všechny podmínky jsou pak ve Skupinové pojistné smlouvě a ve Všeobecných pojistných podmínkách.
Ne. Cestovní pojištění je nutné před vaší první cestou do zahraničí zapojit v internetové samoobsluze nebo zavoláním na zákaznickou linku 841 117 118. Zapojení nebo změnu nastavení Cestovního pojištění je možné provést pouze z ČR. Pokud jste již vycestovali do zahraničí a provedete zapojení nebo změnu cestovního pojištění, pak se zapojení /změna uplatní až po vašem návratu do ČR, tedy nebude se vztahovat na váš stávající pobyt v zahraničí.
Ne. Cena pojištění je stejná, ať jedete kamkoliv. Jediné, na co je potřeba dát pozor, jsou země, ve kterých pojištění neplatí. Jde hlavně o země, kam Ministerstvo zahraničí nedoporučuje cestovat, a také o země, kde O2 nemá roamingového partnera.
Přehled roamingových partnerů najdete zde.
Chytré cestovní pojištění může pro sebe a svou rodinu nově využít nejen ten, na koho jsou čísla vedena (účastník), ale také uživatel. Tedy osoba, která číslo používá.
Například Petr Novák má na sebe u O2 Family vedena 3 čísla. První užívá sám, druhé využívá jeho manželka Jana a třetí bratr Vladimír. Všichni jsou mladší 70 let.
Na všech těchto číslech může Petr Novák nastavit Chytré cestovní pojištění ve variantě PRO RODINU nebo PRO JEDNOHO. Pak stačí, když Jana nebo Vladimír překročí hranice a s přihlášením jejich telefonního čísla do zahraniční mobilní sítě budou pojištěni. S variantou PRO RODINU bude pojištěna i celá rodina Vladimíra.
Pro svou ochranu před zneužitím můžete číslo kdykoliv zablokovat. V zahraniční doporučujeme provést blokaci prostřednictvím webové samoobsluhy samoobsluha.o2family.cz. Protože ztrátou telefonu přicházíte o nástroj, jehož prostřednictvím by se ukončilo vaše pojištění, při blokaci čísla uveďte termín, dokdy potřebujete, aby vaše cestovní pojištění platilo. Bude to k datu, které ožadujete, ale max. 90 dní od vzniku pojištění. Pojištění vám ukončíme manuálně k vámi požadovanému datu.
I na to jsme mysleli. Pokud pojedete někam, kde se chystáte využívat zahraniční síť, ale nechcete být pojištěn/a (např. na hory v pohraničí), jednoduše si pojištění na dobu, kdy se v pohraničí budete pohybovat, pozastavte. Po dobu pozastavení nebudou s přihlášením do roamingu žádná pojištění vznikat. Po skončení pozastavení (datum si volíte sami), se pojištění automaticky obnoví a bude opět připraveno na případné budoucí zahraniční cesty.
Pojištění se vztahuje na zdraví, život a další rizika fyzických osob. Pojištění je proto nabízeno ke smlouvám na paušální služby uzavřené na fyzickou osobu.
Nemusíte. Je-li pojištění k číslu vedenému na vás a máte aktivní variantu PRO RODINU, jsou vaše děti do 18 let automaticky pojištěny.
Ano. Pojištění je účinné od překročení hranic. Podmínkou je, že se se svou SIM kartou přihlásíte do zahraniční mobilní sítě ihned, jak to bude možné. Takže stačí vystoupit z letadla, zapnout mobilní telefon a zkontrolovat, že máte aktivní roaming. A je to.
Není. Cena pojištění se nemění, ať jedete kamkoliv. Pozor pouze na země, které nejsou pojistitelné.
Tedy zejména: