Pojištění se samo zapne, když vyjedete za hranice
Chytré cestovní pojištění
Jediné cestovní pojištění, které se přizpůsobí plánům.
Ať už se změní jakkoliv.
Pojištění se samo zapne, když vyjedete za hranice
Pojištění se účtuje jen za dny, kdy jste v zahraničí
Pojištění je v každém tarifu, stačí ho jen povolit
Můžete pojistit nejen sebe, ale i celou rodinu
Pojištění vám kryje záda
i v červených zemích.
Pojištění si může zapnout každý nefiremní zákazník s hlasovým tarifem O2 Family.
PRO JEDNOHO - Pojištění můžete nastavit pouze pro uživatele telefonního čísla.
PRO RODINU - nebo pro uživatele a další členy jeho domácnosti (partnera či partnerku do 70 let a neomezený počet dětí do 18 let).
Dospělí mohou být pojištěni do věku 70 let.
Pojištění se účtuje jen za dny, které jste opravdu v zahraničí. Cena se vždy řídí aktuálním ceníkem.
Varianta | Cena |
---|---|
PRO JEDNOHO | 39 Kč / den |
PRO RODINU* | 99 Kč / den |
* pojištění pro uživatele a partnera či partnerku do 70 let a neomezený počet dětí do 18 let
Ještě před první zahraniční cestou je potřeba aktivovat cestovní pojištění v internetové samoobsluze nebo na lince 841 117 118. Myslete na to, že pojištění můžete zapnout jen z České republiky, v zahraničí už zapnout nepůjde.
Když už pojištění máte, vytiskněte a vyplňte si před svou cestou asistenční kartičku.
V případě pojistné události je vám na lince +420 272 101 036 k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Nasměřují vás do nejbližšího smluvního zdravotnického zařízení, poradí s řešením nehody nebo zajistí právní radu. Při komunikaci s asistenční službou sdělte, prosím, operátorovi tel. číslo, na kterém je cestovní pojištění nastaveno. V případě ošetření ve zdravotnickém zařízení předložte vyplněnou asistenční kartičku.
Náklady na volání asistenční službě ze zahraničí v souvislosti s pojistnou událostí jsou také kryté vaším pojištěním. Stačí následně doložit vyúčtování služeb O2 Family, kde jsou náklady spojené s kontaktováním asistenční služby uvedené a pojišťovna vám je zaplatí společně s pojistným plněním.
Pokud je to možné, pořiďte z pojistné události také fotodokumentaci a zajistěte svědectví třetích osob.
Zkontrolujte podmínky pro vycestování a návrat s ohledem na míru rizika onemocnění COVID-19.
Pojištění léčebných výloh (PLV) | |
Celkový limit | 5 000 000 Kč* |
- repatriace a transporty | reálné náklady do limitu PLV |
- návrat do místa bydliště při snížené pohyblivosti následkem pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- zuby | 11 000 Kč |
- pojištění zásahu horské služby při pojistné události | reálné náklady do limitu PLV |
- doprava doprovázející osoby | reálné náklady do limitu PLV |
- ubytování doprovázející osoby | 150 € / noc; max - 10 nocí |
Pojištění asistenčních služeb | |
Turistické a lékařské informace | ano |
Telefonická pomoc v nouzi | ano |
Tlumočení a překlady | ano |
Pojištění právni ochrany | 20 000 Kč |
Náhrada nákladů telefonické komunikace ze zahraničí na lince asistenčni služby v souvistlosti s řešením pojistné události | ano |
Úrazové pojištění | |
Smrt úrazem | 250 000 Kč |
Trvalé následky úrazu | 500 000 Kč |
Pojištění odpovědnosti (ODP) | |
Odpovědnost za škodu - na zdraví | 1 000 000 Kč |
Odpovědnost za škodu - na věci | 500 000 Kč |
Spoluúčast při škodách nad 5000 Kč | bez spoluúčasti |
Spoluúčast při škodách do 5000 Kč | 100 % |
Pojištění zavazadel (ZAV) | |
Pojištění zavazadel - celkový limit | 20 000 Kč |
Pojištění závazadel - limit na věc | 10 000 Kč |
Ztráta osobních dokladů | 4 000 Kč |
Elektronika, sportovních vybavení - celkový limit | 10 000 Kč |
Ostatní podmínky pojištění najdete ve Všeobecných pojistných podmínkách.
*Platí i pro země se zvýšeným rizikem nákazy onemocněním Covid-19 (oranžové, červené, tmavě červené), a to v celém rozsahu včetně případů onemocnění Covid-19 až do výše plného limitu. Navíc nadstandardně uhradíme i vícenáklady na ubytování a stravu související s nařízenou karanténou v zahraničí (pro každou pojištěnou osobu limit 15 000 Kč, spoluúčast 20 %) a vícenáklady na návrat po jejím skončení, není-li možné využít původně plánovaný způsob dopravy (pro každou pojištěnou osobu limit 15 000 Kč, spoluúčast 20 %) – detailní podmínky viz. VEŘEJNÉ PROHLÁŠENÍ o rozšíření pojistného krytí v souvislosti s onemocněním Covid-19 v zemích se zvýšeným rizikem v sekci Pojistné podmínky a další dokumenty.
Pojistitelem je Maxima pojišťovna, a. s. ve spolupráci s asistenční službou AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., pojistníkem je O2 Czech Republic a.s.
Praktické informace, které se vám budou při pojištění hodit, najdete v této brožuře. Při zřízení pojištění se vám bude hodit také asistenční kartička. Můžete si také prohlédnout přehled sportů, na které se cestovní pojištění vztahuje.
Užitečné dokumenty
Ministerstvo zdravotnictví stanovuje míru rizika nákazy Covid-19 a podle toho jsou stanoveny podmínky pro vstup a návrat z příslušné země (např. PCR test či samoizolace po návratu). Podmínky se mohou lišit, pokud cestujete veřejnou dopravou (včetně letecké) nebo individuálně. Podrobnosti k omezením při cestách do zahraničí najdete na stránkách MZV
Podmínky cestování pro jednotlivé země jsou také přehledně popsané na webu COVID PORTÁL www.dovolena2021.cz.
Podle pojistných podmínek cestovní pojištění standardně neplatí, pokud cestujete tam, kde Ministerstvo zahraničních věcí České republiky nebo Světová zdravotnická organizace nebo obdobná instituce nedoporučuje cestovat. To by znamenalo, že standardní cestovní pojištění se na tyto „rizikové“ země vůbec nevztahuje (ani pro jiná onemocnění než Covid-19).
Míra rizika a podmínky dané vládou se rychle mění a my hceme, abyste měli klid. Proto se Chytré cestovní pojištění vztahuje s platností od 28. 6. 2021 na všechny cesty zahájené po tomto datu (včetně) i na cesty do zemí se zvýšeným rizikem nákazy onemocněním Covid-19 (vyjma extrémního rizika – černé země). Krytí se vztahuje i na onemocnění Covid-19 a navíc kryje nad rámec pojistných podmínek také vícenáklady spojené s nařízenou karanténou (strava a ubytování, případně náklady na cestu do ČR, pokud neproběhla v původním plánu).
Podle semaforu MZV tedy pojištění kryje země zelené, oranžové, červené a tmavě červené.
Test je hrazen pojišťovnou, pokud je zapotřebí k určení diagnózy v případě ohrožení Vašeho života či zdraví..
Preventivní testování před odjezdem nebo po příjezdu, které jsou zapotřebí pro vstup do země, cestovní pojištění nekryje.
Cestovní pojištění kryje náklady na ubytování a stravu související s nařízenou zdravotní či preventivní karanténou v souvislosti s onemocněním COVID-19, která neprobíhá v rámci dohodnutého ubytování a stravování pojištěného nebo na náklady místních úřadů; limit pojistného plnění je pro každou pojištěnou osobu 15 000 Kč a spoluúčast 20 %.
Cestovní pojištění kryje náklady na návrat po ukončení nařízené zdravotní či preventivní karantény v souvislosti s onemocněním COVID-19 mimo území České republiky, pokud pro návrat nebylo možné využít původně plánovaný způsob dopravy; limit pojistného plnění je pro každou pojištěnou osobu 15 000 Kč a spoluúčast 20 %.
Chytré cestovní pojištění se zapíná samo překročením hranic (resp. přihlášením telefonního čísla, ke kterému máte pojištění sjednané do zahraniční mobilní sítě). Tedy dokud neodcestujete, nic neplatíte. Pokud naopak zůstanete kvůli karanténě déle v zahraničí, není třeba sjednávat cestovní pojištění ze zahraničí či podobné záležitosti. Neurčujete totiž od kdy do kdy budete na dovolené. Pojištění se jednoduše vypne opět až tehdy, kdy se váš telefon přihlásí opět do české mobilní sítě.
Detailní informace k cestovnímu pojištění v souvislosti s Covid-19 najdete zde.
Ne. Cestovní pojištění je nutné před vaší první cestou do zahraničí zapojit v internetové samoobsluze nebo zavoláním na zákaznickou linku 841 117 118. Zapojení nebo změnu nastavení Cestovního pojištění je možné provést pouze z ČR. Pokud jste již vycestovali do zahraničí a provedete zapojení nebo změnu cestovního pojištění, pak se zapojení /změna uplatní až po vašem návratu do ČR, tedy nebude se vztahovat na váš stávající pobyt v zahraničí.
Ne. Cena pojištění je stejná, ať jedete kamkoliv. Jediné, na co je potřeba dát pozor, jsou země, ve kterých pojištění neplatí. Jde hlavně o země, kam Ministerstvo zahraničí nedoporučuje cestovat, a také o země, kde O2 nemá roamingového partnera.
Přehled roamingových partnerů najdete zde.
Chytré cestovní pojištění může pro sebe a svou rodinu nově využít nejen ten, na koho jsou čísla vedena (účastník), ale také uživatel. Tedy osoba, která číslo používá.
Například Petr Novák má na sebe u O2 vedena 3 čísla. První užívá sám, druhé využívá jeho manželka Jana a třetí bratr Vladimír. Všichni jsou mladší 70 let.
Na všech těchto číslech může Petr Novák nastavit Chytré cestovní pojištění ve variantě PRO RODINU nebo PRO JEDNOHO. Pak stačí, když Jana nebo Vladimír překročí hranice a s přihlášením jejich telefonního čísla do zahraniční mobilní sítě budou pojištěni. S variantou PRO RODINU bude pojištěna i celá rodina Vladimíra.
Pro svou ochranu před zneužitím můžete číslo kdykoliv zablokovat. V zahraniční doporučujeme provést blokaci prostřednictvím webové samoobsluhy moje.o2family.cz. Protože ztrátou telefonu přicházíte o nástroj, jehož prostřednictvím by se ukončilo vaše pojištění, při blokaci čísla uveďte termín, dokdy potřebujete, aby vaše cestovní pojištění platilo. Bude to k datu, které ožadujete, ale max. 90 dní od vzniku pojištění. Pojištění vám ukončíme manuálně k vámi požadovanému datu.
I na to jsme mysleli. Pokud pojedete někam, kde se chystáte využívat zahraniční síť, ale nechcete být pojištěn/a (např. na hory v pohraničí), jednoduše si pojištění na dobu, kdy se v pohraničí budete pohybovat, pozastavte. Po dobu pozastavení nebudou s přihlášením do roamingu žádná pojištění vznikat. Po skončení pozastavení (datum si volíte sami), se pojištění automaticky obnoví a bude opět připraveno na případné budoucí zahraniční cesty.
Pojištění se vztahuje na zdraví, život a další rizika fyzických osob. Pojištění je proto nabízeno ke smlouvám na paušální služby uzavřené na fyzickou osobu.
Nemusíte. Je-li pojištění k číslu vedenému na vás a máte aktivní variantu PRO RODINU, jsou vaše děti do 18 let automaticky pojištěny.
Ano. Pojištění je účinné od překročení hranic. Podmínkou je, že se se svou SIM kartou přihlásíte do zahraniční mobilní sítě ihned, jak to bude možné. Takže stačí vystoupit z letadla, zapnout mobilní telefon a zkontrolovat, že máte aktivní roaming. A je to.
Není. Cena pojištění se nemění, ať jedete kamkoliv. Pozor pouze na země, které nejsou pojistitelné.
Tedy zejména: