Jak mohu vstoupit do programu?

Objednávku můžete zadat na stránkách www.o2family.cz z pohodlí svého domova. Dále jsme Vám k dispozici na lince 841 117 118 (po – pá: 800 – 1900; so – ne, svátky: 800 – 1600). Hovor je zpoplatněn jako hovor na bílou linku. Zákazníci, kteří volají z telefonního čísla registrovaného v programu O2 Family platí 2,90 Kč/min. V rámci jednoho hovoru účtujeme maximálně prvních 5 minut hovoru (14,50 Kč). Ostatním volajícím je hovor účtován dle sazby jejich poskytovatele služeb.

Co budu potřebovat pro zadání objednávky?

Při zadání objednávky budete uvádět osobní údaje, číslo OP, OKU / ČVOP kód, číslo SIM karty (pokud přecházíte na služby O2 Family z jiné nabídky služeb O2), fakturační údaje a další.

Chtěl bych si v programu O2 Family aktivovat zcela nové číslo, je to možné?

Aktivace nového mobilního čísla je nejrychlejší způsob, jak začít volat v programu O2 Family.

  • Po prostudování naší nabídky a pravidel klikněte na záložku Objednávka a vyplňte žádost o smlouvu.
  • V prvním kroku objednávky zvolte možnost Chci nové číslo.
  • Po uvedení osobních údajů zvolte tarif a doplňkové služby, o které máte zájem a způsob doručení SIM karty.
  • Kompletní objednávku nezapomeňte odeslat.
  • SIM kartu obdržíte vámi zvoleným způsobem, tj. poštou nebo v O2 Prodejně.
  • SIM vám aktivujeme automaticky po jejím převzetí nebo na základě odeslání aktivační SMS ve tvaru:

AKTIVUJmezeraSIMmezeraTelefonní číslo
např. AKTIVUJ SIM 123456789
SMS odešlete na číslo 720 013 012

TIP: Již máte v programu O2 Family číslo a chcete nastavit u nového čísla stejné identifikační údaje? Vstupte do samoobsluhy Moje O2 Family pod svými přihlašovacími údaji. Pokud nemáte registraci v Moje O2 Family aktivní, nejdříve se registrujte. Po vstupu do samoobsluhy vyberte záložku Objednávka. Formulář smlouvy bude doplněn o vaše identifikační údaje. Tyto údaje můžete pro nové telefonní číslo libovolně upravovat.

Mám telefonní číslo u O2 a chci aktivovat služby O2 Family. Jak mám postupovat?

Pro využití služeb O2 Family je potřeba zadat objednávku a dodat Ověřovací kód účastníka (OKU). Váš požadavek na ukončení smlouvy vyřešíme za vás.

  • Kód OKU naleznete v Moje O2, popř. ve Smlouvě
  • Tento kód je platný po celou dobu Vaší smlouvy a začíná číslicí „8“.
  • Po prostudování naší nabídky vyberte záložku Objednávka a vyplňte žádost o smlouvu.
  • V prvním kroku objednávky zvolte možnost Mám číslo, vyberte operátora O2 a vyplňte telefonní číslo, na kterém chcete služby O2 Family aktivovat. Nezapomeňte zadat číslo stávající SIM karty. Ta vám zůstává.
  • Pokud kód OKU zatím nemáte, zvolte možnost OKU/ČVOP dosud nemám a pokračujte v zadání Objednávky, kód předáte později.
  • Po uvedení osobních údajů zvolte tarif a doplňkové služby, o které máte zájem.

Pokud jste v objednávce zvolili možnost OKU/ČVOP dosud nemám, postupujte následovně:

Předejte OKU kód některým z uvedených způsobů:

  • e-mailem na info@o2family.cz, do předmětu zprávy uveďte Přenos – OKU/ČVOP a do e-mailu napište převáděné telefonní číslo a OKU/ČVOP
  • telefonicky na zákaznické lince 841 117 118
  • odesláním SMS ve tvaru:

PRENOSmezeraTelefonní číslomezera14místné číslo OKU/ČVOP
např. PRENOS 123456789 23232323232323S
SMS odešlete na číslo 720 013 012

K nastavení služeb O2 Family dochází mezi 0:00 a 6:00 nastaveného dne. V této době není číslo aktivní u žádného operátora, lze volat pouze tísňovou linku 112. V případě, že se telefon k síti nehlásí ani po uvedené době, proveďte restart telefonu (vypněte a zapněte)

TIP: Již máte v programu O2 Family číslo a chcete nastavit u nového čísla stejné identifikační údaje? Vstupte do samoobsluhy Moje O2 Family pod svými přihlašovacími údaji. Pokud nemáte registraci v Moje O2 Family aktivní, nejdříve se registrujte. Po vstupu do samoobsluhy vyberte záložku Objednávka. Formulář smlouvy bude doplněn o vaše identifikační údaje. Tyto údaje můžete pro nové telefonní číslo libovolně upravovat.

Pozn.: Pokud jste obdrželi kód ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), postupujte shodně. ČVOP má na rozdíl od OKU platnost 60 dní.

Přecházím k vám se svým číslem od Vodafone/T-Mobile. Jak mám postupovat?

Pro sepsání objednávky postačí dodat Ověřovací kód účastníka (OKU). Váš požadavek na ukončení smlouvy se stávajícím poskytovatelem vyřešíme za vás.

  • Kód OKU naleznete v Můj Vodafone/Můj T-mobile, popř. ve Smlouvě uzavřené se spol. Vodafone/T-mobile.
  • Tento kód je platný po celou dobu Vaší smlouvy a začíná číslicí „8“.
  • Po prostudování naší nabídky vyberte záložku Objednávka a vyplňte žádost o smlouvu.
  • V prvním kroku objednávky zvolte možnost Mám číslo a vyberte operátora Vodafone/T-Mobile.
  • Pokud kód OKU zatím nemáte, zvolte možnost OKU/ČVOP dosud nemám a pokračujte v zadání Objednávky, kód předáte O2 Family později.
  • Po uvedení osobních údajů zvolte tarif a doplňkové služby, o které máte zájem.
  • Novou SIM kartu se svým stávajícím číslem získáte způsobem zvoleným v Objednávce (O2 Prodejna/pošta).

Pokud jste v objednávce zvolili možnost OKU/ČVOP dosud nemám, postupujte následovně:

Předejte OKU kód některým z uvedených způsobů:

  • e-mailem na info@o2family.cz, do předmětu zprávy uveďte Přenos – OKU/ČVOP a do e-mailu napište převáděné telefonní číslo a OKU/ČVOP
  • telefonicky na zákaznické lince 841 117 118
  • odesláním SMS ve tvaru:

PRENOSmezeraTelefonní číslomezera14místné číslo OKU/ČVOP
např. PRENOS 123456789 23232323232323S
SMS odešlete na číslo 720 013 012

K přenosu telefonního čísla dochází mezi 0:00 a 6:00 nastaveného dne. V této době není číslo aktivní u žádného operátora, lze volat pouze tísňovou linku 112. V případě, že se telefon k síti nehlásí ani po uvedené době, proveďte restart telefonu (vypněte a zapněte)

Dojde-li v důsledku porušení povinnosti O2 při přenesení čísla ke zpoždění či nedodržení dohodnutých termínů, může účastník žádat o paušální náhradu, viz dokument Náhrada škody při prodlení.

TIP: Již máte v programu O2 Family číslo a chcete nastavit u nového čísla stejné identifikační údaje? Vstupte do samoobsluhy Moje O2 Family pod svými přihlašovacími údaji. Pokud nemáte registraci v Moje O2 Family aktivní, nejdříve se registrujte. Po vstupu do samoobsluhy vyberte záložku Objednávka. Formulář smlouvy bude doplněn o vaše identifikační údaje. Tyto údaje můžete pro nové telefonní číslo libovolně upravovat.

Pozn.: Pokud jste od stávajícího poskytovatele obdrželi kód ČVOP (číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), postupujte shodně. ČVOP má na rozdíl od OKU platnost 60 dní.

Mám závazek u stávajícího operátora, ale rád bych k vám přešel již nyní.

Pokud k nám přecházíte od jiného operátora a máte na svém čísle tarifní závazek, nebojte se jej předčasně ukončit.

Pro smlouvy starší 3 měsíců je možná změna operátora zcela bez sankce. Pro smlouvy do 3 měsíců je nutné doplatit 5 % ze zbývajících paušálů do konce smlouvy.

Uvedená pravidla stanovení sankce jsou platná pro fyzickou osobu a OSVČ.

Lze do programu přenést i předplacené (dobíjecí) číslo?

Do programu lze vstoupit i s předplacenou kartou. Poté se z dobíjecí karty stane tarifní číslo s pravidelným měsíčním poplatkem.

Co je to OKU / ČVOP kód?

OKU je ověřovací kód účastníka. Od 1. 4. 2020 slouží pro převod telefonního čísla k novému poskytovateli služeb. OKU kódem je vybavena každá smlouva.

ČVOP je číslo výpovědi opouštěného poskytovatele. Slouží pro převod telefonního čísla k novému poskytovateli služeb. ČVOP je vystaveno po vypořádání všech závazků u stávajícího operátora.

Co je to přihlašovací kód?

Přihlašovací kód slouží k opakovanému přístupu na www.o2family.cz a k zadání nové objednávky. Naleznete ho v průvodním
e-mailu a ve smlouvě. Kód je určen zákazníkům, kteří mají oprávnění pro vstup do našeho programu. Zpravidla obsahuje 11 - 12 znaků (čísla, velká i malá písmena).

Jaká hesla v programu spravuji?

Heslo pro komunikaci je 7místné číslo nezbytné pro změnu nastavení služeb prostřednictvím zákaznické linky a hlasové samoobsluhy. Heslo zadáváte při uzavření objednávky a naleznete jej v horní části tištěné smlouvy nebo v rekapitulačním e-mailu elektronické objednávky. V případě, že své Heslo pro komunikaci zapomenete, obraťte se na zákaznickou linku.

Heslo do samoobsluhy Moje O2 Family - před prvním vstupem do samoobsluhy Moje O2 Family je nutné telefonní číslo zaregistrovat. V registraci vyplníte údaje ověřující majitele smlouvy a doplňující údaje. Po úspěšné registraci se do samoobsluhy přihlásíte pomocí Uživatelského jména (e-mail) a hesla. Jako administrátor spravujete celý svůj účet a provádíte v něm změny.

Jednorázové přihlášení přes SMS slouží pouze k náhledu informací o telefonním čísle.

V případě zapomenutého hesla využijte formulář na webových stránkách. Po vyplnění potřebných údajů obdržíte e-mailem odkaz pro nastavení nového hesla.

Do samoobsluhy Moje O2 Family se můžete přihlásit i pomocí BankID. Po tomto přihlášení spravujete svůj účet jako administrátor.

Přihlašovací kód na stránky www.o2family.cz je kód, který vám umožní opakovaný přístup na webové stránky. Na stránkách naleznete všechny podstatné informace k nabídce a současně máte možnost zadat Objednávku pro vstup dalšího čísla do programu.