Změna nabídky

Dobrý den, vážení zákazníci,

informujeme Vás, že nejpozději k 31. 10. 2020 dojde ke změně v poskytování služeb mobilního operátora 99mobile, který ukončuje jednu ze svých oblastí působení. Díky této změně budete mít možnost volat bezplatně na všechna čísla v síti O2 a navíc získat výrazně více volných minut pro volání do jiných sítí. Právě k tomuto datu totiž služby 99mobile poskytované v síti T-Mobile převezme společnost O2 Family s.r.o., za níž stojí největší tuzemský telekomunikační operátor O2.

Stejně jako dosud chceme, abyste i nadále volali za nižší ceny, než jsou na trhu běžné, a zároveň měli špičkovou zákaznickou péči. Proto jsme pro Vás společně s O2 Family připravili speciální nabídku tarifů na míru.

Čím Vás nabídka O2 Family zaujme?

  • volání zdarma v síti O2 a na pevné linky již v základním tarifu – s rodinou a přáteli si tak voláte neomezeně
  • neomezené tarify s daty výhodněji, než je na trhu obvyklé
  • sleva na O2TV, pevný internet za 1 Kč na 6 měsíců, slevy na nákupy u partnerů v rámci programu O2 Výhody a mnoho dalšího

O2 Family je největším virtuálním operátorem v ČR a poskytovatelem výhodného volání a internetu, který se stará o více jak 370 tisíc spokojených zákazníků.

Jak na to?

Přechod k O2 Family bude jednoduchý.

  • Nejpozději do 30. 9. 2020 Vám zavolá operátor, doporučí vhodný tarif s ohledem na Váš současný provoz a sepíše s Vámi objednávku.
  • V okamžiku převodu čísla k O2 Family obdržíte SMS.
  • Pokud nedojde k přenosu čísla do 31. 10. 2020, budeme bohužel nuceni ukončit poskytování služeb a číslo zrušit.

Hezký den Vám přeje 99mobile ve spolupráci s O2 Family

Otázky a odpovědi k převodu čísel do O2 Family

Jaké údaje budu potřebovat při vyplňování objednávky?
Údaje z platného občanského průkazu nebo pasu.

Co když nezadám objednávku do 30. 9. 2020?
Pokud do 31. 10. 2020 nepřevedete své číslo, dojde k ukončení poskytování služeb a k jeho zrušení.

Mohu se s dotazy nebo požadavky obrátit přímo na O2 Prodejnu?
Nikoli, obracejte se prosím výhradně na zákaznickou linku O2 Family 841 117 118.

Mám zájem o tuto nabídku i pro další čísla svých blízkých, jak mám postupovat?
Až se stanete zákazníky O2 Family, můžete do programu přivést i své blízké. Smlouva může být vedena na Vás nebo na jinou osobu.

Stále si nevíte rady?
Zavolejte nám na linku O2 Family 841 117 118, rádi Vám poradíme.