K 1. 1. 2023 došlo k právní fúzi společností O2 Family, s.r.o. a O2 Czech Republic a.s., veškerá práva a povinnosti převzala mateřská společnost O2 Czech Republic.


O2 Family je nyní
obchodní značkou pro tarify výhodného volání a internetu určené pro zaměstnance společností a jejich blízké.

Co vám spojení s O2 do budoucna přinese?
Budeme vás průběžně informovat.

Širší portfolio mobilních a fixních služeb
Rozšíření péče v obslužných kanálech O2
Dostupnost pokročilých technologií
Nejrychlejší internet 5G

Otázky a odpovědi

Co je fúze a kdy k ní došlo?

Abychom vám do budoucna mohli zpřístupnit širší portfolio služeb a mohli i nadále zlepšovat obsluhu na všech dostupných prodejních kanálech O2, došlo k 1. 1. 2023 ke sloučení společností O2 Family, s.r.o. a O2 Czech Republic a.s. Veškerá práva a povinnosti převzala mateřská společnost O2 Czech Republic. O2 Family dál existuje jako obchodní značka pro tarify výhodného volání a internetu poskytované v rámci zaměstnaneckých programů. Fúze nemá dopad na služby, které využíváte, ani na jejich podmínky.

Co se pro mě jako zákazníka využívajícího služby O2 Family mění?

Změna na vás nemá žádný dopad, protože jde pouze o změnu administrativní. To znamená, že i po 1. 1. 2023 vám zůstávají služby, které využíváte, za podmínek aktuálně platných. Jsou též zachovány všechny obslužné kanály, nabídku si zobrazíte na webu O2 Family a změnu služeb zrealizujete v Moje O2 Family nebo v mobilní Aplikaci. Jedinou viditelnou změnou je, že ve vyúčtování od ledna 2023 jsou uvedeny údaje nového poskytovatele O2.

Co se pro mě jako zákazníka se smlouvou na IČ mění (živnostník, právnická osoba)?

Od ledna 2023 je poskytovatelem služeb O2, což je jediná změna, kterou zaznamenáte ve vyúčtování. Zúčtovací období, splatnost i číslo účtu se nemění. Tedy nemusíte nic řešit, vše běží jako doposud. Poslední faktura s IČ a DIČ O2 Family, s.r.o. bude vystavena s DÚZP k 31. 12. 2022.

Jaké dopady má změna na vyúčtování služeb, splatnost, číslo účtu apod.?

Od ledna 2023 je poskytovatelem služeb O2, což je jediná změna, kterou zaznamenáte ve vyúčtování. Zúčtovací období, splatnost i číslo účtu se nemění. Tedy nemusíte nic řešit, vše běží jako doposud. Poslední faktura s IČ a DIČ O2 Family, s.r.o. bude vystavena s DÚZP k 31. 12. 2022.

Jak bude fungovat inkaso od 1. 1. 2023?

Stejně jako doposud, protože číslu účtu zůstává zachováno.

Když budu chtít převést čísla O2 na nabídku O2 Family, jak mám postupovat?

Změna na nabídku O2 Family proběhne stejně jako doposud.

Když budu chtít aktivovat tarif O2 Family k novému číslu nebo číslu převedenému od jiného poskytovatele, jak budu postupovat?

Budete postupovat stejně jako doposud, tedy pro zadání objednávky vstoupíte na stránku www.o2family.cz nebo zavoláte na linku O2 Family 841 117 118 nebo se zastavíte v libovolné O2 Prodejně.

Jak budu obsloužen v O2 Prodejnách?

Konzultanti O2 Prodejen jsou vám i nadále k dispozici v případě, že chcete aktivovat nové číslo nebo ho převést od jiného poskytovatele, zajistí výměnu SIM karty a poradí s nákupem HW. Ostatní požadavky nadále řešíte s linkou O2 Family 841 117 118. Do budoucna plánujeme rozšířit obsluhu/péči poskytovanou konzultanty O2 Prodejen. Budeme vás průběžně informovat.

Budu jako zákazník využívající služby O2 Family obsloužen na O2 zákaznické lince a naopak?

Zákazníci s nabídkou tarifů O2 Family nadále využívají stávající linku 841 117 118. Na ní jsou školení specialisté s detailní znalostí produktů nabízených pod značkou O2 Family.

Budu moci jako zákazník se službami O2 Family využít splátkování HW?

Splátkování HW pro zákazníky s tarify O2 Family zatím není k dispozici. O změně vás budeme informovat.

Má fúze dopad na způsob řešení reklamací?

Způsob podání a řešení reklamace je shodný. Reklamaci můžete podat písemnou nebo elektronickou cestou nebo ji předat telefonicky na lince O2 Family 841 117 118. Detail je uveden v Ceníku O2 Family.