O2 Family

Vstupujete do nového světa O2 Family

Užijte si nové tarify s neomezenými daty, superrychlý internet s O2 TV nebo ještě dostupnější péči.

Nová řada tarifů s Daty naplno

S Daty naplno můžete surfovat až 5 dní bez omezení, a to nejvyšší dostupnou rychlostí. Stačí je kdykoli zapnout v aplikaci Moje O2.

Data naplno
Výhodné spojení služeb v O2 Spolu
Mobilní tarify, pevný internet a O2 TV v jednom balíčku, díky kterému ušetříte ještě víc.
O2 Spolu
300 Kč každý měsíc s Air Bank
Ve světě Unity odměňujeme společné zákazníky O2 i Air Bank. Získejte odměnu 300 Kč měsíčně na svůj účet.
Unity
Telefony na splátky bez navýšení
Vysněný telefon nebo jiné zařízení si snadno pořídíte v e‑shopu i na prodejnách na splátky bez navýšení kupní ceny.
Rozšiřujeme péči v O2 Prodejnách
Poradíme vám nejen na zákaznické lince nebo chatu, ale nově také v kterékoli O2 Prodejně. Najdete nás na více jak 170 místech po celé ČR.

Jak změna tarifu probíhá?

Upozornění
Upozornění

Tarif vám nastavíme tak, jak jsme vám psali v Oznámení. Aby vám vše fungovalo, jak má, bude třeba v den změny tarifu vypnout a zapnout mobilní telefon. Na blížící se změnu tarifu vás s předstihem upozorníme v SMS.

Postup krok za krokem

  1. Změnu tarifu vám oznámíme předem

    Několik dní před změnou tarifu pošleme na číslo informační SMS. Pokud číslo využívá váš blízký, dejte mu vědět, co se chystá. Bude třeba, aby v den změny vypnul a zapnul telefon.

  2. V den změny vám zašleme SMS s pokyny

    Přibližně 15 minut před změnou tarifu vám zašleme SMS a vyzveme vás k vypnutí a zapnutí telefonu.

  3. Vypnete a zapnete svůj mobilní telefon

    Postupujte podle pokynů v SMS. Změnu tarifu úspěšně dokončíte tím, že svůj telefon vypnete a znovu zapnete.

  4. A je to. Jste v novém světě O2 Family

    Po změně vám pošleme uvítací SMS. Váš nový tarif je teď plně funkční a vy si můžete užívat všechny jeho výhody.

V den změny tarifu

Co udělat, aby v den změny došlo ke správnému nastavení služeb a zařízení bylo plně funkční?

Těsně před změnou na novou nabídku zašleme uživateli čísla SMS s výzvou, aby vypnul a zapnul své zařízení. Pokud poté přijde uvítací SMS, proběhla změna v pořádku. Pokud nepřijde, doporučujeme celý postup (vypnout a zapnout) zopakovat znovu. Držte se prosím instrukcí v SMS.

Co když můj telefon vyžaduje při zapnutí PIN, kde ho najdu?

PIN kód i PUK kód najdete pod stíracími poli přímo na kartičce, ze které jste vylomili SIM kartu.

PIN kód – čtyřmístný kód umožňující používat SIM kartu jen tomu, kdo ho zná. Bez zadání PIN kódu se karta nepřihlásí k síti a O2 služby nebude možné používat. PIN kód si můžete kdykoliv libovolně změnit v menu svého mobilu.

PUK kód – osmimístný kód sloužící k dohledání SIM karty. Využijete ho tehdy, když si PIN nepamatujete. PUK kód není možné změnit. Pokud zadáte PUK kód 10× špatně, karta se trvale zablokuje a není možné ji znova aktivovat a použít. 

Neznám PIN/PUK kód. Jak ho zjistím?

  • Po přihlášení přímo ve webovém Moje O2 (pokud do něj máte přístup).
  • Kód najdete na plastové kartičce s informacemi k SIM kartě.
  • Řeknou vám ho na zákaznické lince 800 02 02 02. Potřebujete k tomu své telefonní číslo a výrobní číslo SIM uvedené na kartě.
  • Nebo se stavte v kterékoli O2 Prodejně  a SIM kartu vezměte s sebou.

Další užitečné informace

Co přesně znamená „nový svět O2 Family“? Jaké nové služby budete moci využívat?

„Nový svět“ představuje nejen řadu nově dostupných služeb a produktů pro vás a vaše blízké, ale i změnu ve způsobu péče a obsluhy.
 

Nové služby a produkty

Nově si můžete vybírat z řady tarifů s neomezenými Daty naplno a budete moci až 5× měsíčně neomezeně datovat nejvyšší dostupnou rychlostí. Své služby si také budete moci spojit do výhodného balíčku O2 Spolu s voláním, internetem a O2 TV. Při nákupu zařízení v O2 Prodejnách si nově můžete zvolit vámi preferovaný způsob úhrady – hotově nebo na splátky.


Dostupnější péče a obsluha

Požadavky, které jste řešili telefonicky se zákaznickou linkou, teď vyřídíte také v libovolné O2 Prodejně. Naši konzultanti jsou připraveni vám kdykoli poradit a pomoci.

Na jakou zákaznickou linku budu volat?

Nově je vám k dispozici bezplatná O2 zákaznická linka 800 02 02 02.

Co se stane s mým přístupem do samoobsluhy Moje O2 Family?

Do data změny na nové tarify budete řešit správu svých čísel a služeb jako dosud – v samoobsluze Moje O2 Family. Od data změny ji nahradí samoobsluha Moje O2. Poradíme vám, jak provést registraci. Přístup do původní samoobsluhy Moje O2 Family vám ještě necháme nějakou dobu funkční pro dohledání smluvní dokumentace nebo vyúčtování, už ale nebude možné provádět změny nastavení.

Jak proběhne registrace do Moje O2?

Zákazníci, kteří využívají služby O2 a O2 Family a mají registraci v Moje O2, uvidí v den změny na novou nabídku všechny své služby v Moje O2. Ostatním zákazníkům zašleme po datu změny na novou nabídku e-mail s postupem registrace v Moje O2.

Kde zadám objednávku nové služby (nová aktivace nebo přenos od jiného operátora)?

Objednávku nové služby zadáte na stránce www.o2.cz/o2family po vložení Přístupového kódu, který najdete v Oznámení změny. Pokud už proběhla změna na novou nabídku na vašich stávajících číslech a máte registraci ve webové samoobsluze Moje O2, pak na stránky můžete vstoupit také zadáním tzv. O2 ID, což je váš přihlašovací e-mail.

Chci provést změnu tarifu nebo nastavení doplňkové služby?

Do data změny na nové tarify budete řešit správu svých čísel a služeb jako dosud – v samoobsluze Moje O2 Family. Od data změny ji nahradí samoobsluha Moje O2. Změnu lze také vyřešit v libovolné O2 Prodejně nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.

Jak změna ovlivní úhradu vyúčtování? Jak bude probíhat platba inkasem?

Splatnost vašeho vyúčtování bude nově 22 dnů. V případě platby bankovním převodem nebo složenkou se řiďte platebními údaji uvedenými na vyúčtování (číslo bankovního účtu, variabilní symbol). Pokud platíte inkasem, bude platba probíhat nadále ve prospěch účtu 209090692/0300 tak, jako doposud.

 
Upozornění

V zúčtovacím období, ve kterém proběhne změna tarifu, dostanete 2 vyúčtování, jedno za období do data změny, druhé po datu změny.

 

U inkasní platby doporučujeme u vaší banky ověřit, že inkaso může proběhnout aspoň 2× v tomtéž měsíci a že limit výše inkasa je dostatečný pro úhradu pravidelných výdajů.

Jaký dopad bude mít změna tarifu na nastavení doplňkových služeb a služeb sítě?

Doplňkové služby (balíčky volných minut, SMS a dat) budou ukončeny. Platí ale, že nový tarif uvedený v Oznámení jsme vybrali tak, aby nadále obsahoval služby, na které jste zvyklí. Nastavení síťových služeb, jako je např. Blokace dat v zahraničí, Automatická obnova dat nebo Blokace Audiotex a DMS, se nemění.

Informace o cookies, které používají tyto webové stránky, najdete zde.
Nastavení vašich souhlasů se zpracováním cookies můžete změnit zde.

© O2 Czech Republic a.s. — Člen skupiny PPF